لاستیک دانلوپ از دیگر برندهایی است که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و می توان برای خودروهای سواری، باری و غیره تهیه نمود. اگر به دنبال خرید لاستیک خودرو هستید، بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را بررسی نموده و منطبق بر مدل اتومبیل، می توانید اقدام به  خرید لاستیک دانلوپ  رادیال نمائید. فروشگاه چرخ و یدک از جمله مراکز معتبری است که در عرصۀ فروش تایر فعالیت دارند که توانسته اند در لیست لاستیک های خارجی، موفق به فروش لاستیک دانلوپ، یک برند ژاپنی گردند.

لاستیک دانلوپ و فاکتورهای مهم در انتخاب آن

تنوع مدل های یک برند بسیار است و به همین دلیل افرادی که قصد تعویض و خرید لاستیک مجدد برای اتومبیل خود را دارند، سردرگم می شوند. افزایش سطح اطلاعات تخصصی در حوزۀ مفاهیم مشخصات فنی لاستیک های خودرو، به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید لاستیک دانلوپ چهار فصل را برای اتومبیل های سواری، شاسی بلند و غیره خریداری نمائید.

اگر در پی تعویض لاستیک های خودروی شخصی خود هستید، توصیۀ ما بر این است که به مراکز معتبر مراجعه نموده و با اطمینان خاطر از اصل بودن برندهای خارجی، اقدام به خرید تایر دانلوپ نمائید. نوع ساختار تایر، میزان مقاومت آن نسبت به شرایط محیطی، سال تولید و کیفیت مواد اولیۀ سازندۀ تایر تنها برخی از مواردی هستند که بر اساس جداول استاندارد با حروف لاتین و اعداد تعیین می گردند. فروش لاستیک پراید از طریق سایت انجام می گیرد. 

در نتیجه با کسب آگاهی نسبت به این نشانه ها و علائم، شما انتخاب راحت تری خواهید داشت. اگر در پی تعویض لاستیک های فرسودۀ اتومبیل خود هستید، بدون دغدغه می توانید از میان مدل های متنوع لاستیک دانلوپ ، بر پایۀ مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو، لاستیک های استاندارد و مناسبی را انتخاب و خریداری نمائید. با انتخاب تایرهای مناسب، شما می توانید تجربۀ بهترین از رانندگی را کسب نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، با مشاهدۀ مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، می توانید نسبت به خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ همراه با گارانتی معتبر اقدام نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()