پیچ و رولپلاک سنگ نما به منظور جلوگیری از ریزش مصالح نمای ساختمان صورت می پذیرد. قطعاً شما نیز از چگونگی اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما آگاه هستید. اینکه ابتدا بایستی محل قرار دادن رولپلاک با دریل سوراخ گردد و سپس نوبت قرار دادن رولپلاک با چکش به درون سوراخ است و در مرحلۀ بعدی، نوبت به گذاشتن واشر و بستن پیچ با استفاده از دستگاه پیچ بند می باشد. با این تفاسیر، تکنسین کارهایی که قصد انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما را دارند، باید اطلاعات و تجربۀ فنی نسبت بدان داشته باشند. گروه کار در ارتفاع نماروز در طول فعالیت های متوالی که در حوزۀ خدمات ساختمانی مرتبط به نما انجام داده اند، قادر به  نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما در مدت زمان کوتاه

با توجه به اینکه اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب در مدت زمان کوتاهی قابل پیاده سازی می باشد، شما به سهولت می توانید از خدمات و تخصص گروه های ساختمانی بهره مند گردید. مجموعه هایی که تا کنون تجربۀ کارهای فنی در نمای ساختمان داشته اند، می توانند مراکز مناسبی برای ارائه خدمات این چنینی باشند.

به طور کلی انجام خدمات کار در اتفاع که با استفاده از راپل یا همان طناب بندبازان صورت می پذیرد، نیاز به مهارت و تخصص دارد و تنها افراد ماهر و با تجربه می توانند اقدام به اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب نمایند. قطعاً قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما بر اساس حجم کار و نوع پیچ و رولپلاک هایی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تعیین می گردد. افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، پس از بررسی موقعیت، در نهایت نسبت به موقعیت و قسمت هایی که نیاز به مرمت و ترمیم دارند، نسبت به چگونگی اجرای کار تصمیم می گیرند. جهت دریافت خدمات تخصصی کار در ارتفاع مانند  خدمات نقاشی نما که مرتبط به نمای ساختمان می شوند، می توانید از تجربیات گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()