بای پپ یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در حوزۀ مشکلات تنفسی و ریوی مورد استفاده قرار گرفته می شود. اختلالاتی همچون آپنه تنفسی، پنومونی، بیماری مزمن انسدادی ریه، آسم ، سندرم هپیوونتیلاسیون و آسم برخی از بیماری هایی هستند که افراد را دچار مشکلات تنفسی می کند . بدین ترتیب مراکز درمانی بایستی تجهیز به این دستگاه باشند و  جهت  خرید بای پپ می توانند از خدمات مرکز تجهیزات پزشکی بارمان بهره مند گردند.

عملکرد بای پپ و قیمت آن

افرادی که با مشکلات تنفسی جدی رو به رو هستند، بایستی از مزایای دستگاه های کمک تنفسی همچون بای پپ بهره مند گردند. به عنوان مثال افرادی که با مشکل آسم رو به رو هستند، به دلیل آنکه سلول های دستگاه تنفسی آنها به شدت در برابر شرایط محیطی تحت تأثیر قرار گرفته می شوند با علائمی همچون تنگی نفس، خس خس سینه و سرفه در موقعیت های مختلف رو به رو شده و دیگر به سهولت نمی توانند تنفس عادی خود را داشته باشند.

با توجه به اینکه برخی از افراد برای مدت زمان طولانی بایستی از دستگاه های کمک تنفسی استفاده نمایند، بایستی جهت خرید بای پپ به مراکز ارائه دهندۀ این گونه خدمات مراجعه نمائید. دستگاه bipap هوای پیرامون دستگاه را می گیرد و با رساندن آن به فشار استاندارد، به شخص کمک می کند که راحت تر بتواند نفس بکشد. در نهایت هوا به واسطۀ لوله ای خرطومی شکل وارد ماسک بیمار می گردد. بای پپ دستگاه مناسبی برای بهبود مشکلات و اختلالات خواب و در عین حال بیماری های مختلف تنفسی است.

جهت اطلاع از قیمت خرید bipap و کسب اطلاعات تخصصی در خصوص نحوۀ استفاده و همچنین خرید بای پپ bipap می توانید با مرکز فروش تجهیزات پزشکی بارمان تماس گرفته و مشورت نمائید.

 تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()