اتوبار از جمله مراکزی است که در حوزۀ حمل و نقل فعالیت خود را آغاز نموده اند و با تأمین امکانات مرتبط به امور باربری، سطح خدمات خود را توسعه ببخشند. از گذشته تا کنون خیلی از افراد مستأجر هستند و بایستی هر سال و یا چند سال یکبار نسبت به تعویض محل سکونت خود اقدام نمایند. بنابراین نیاز به تهیۀ وسیلۀ باری مناسب همچون کامیون های باری با ظرفیت های متفاوت و نیروی کارگر می باشند که بتوانند به سهولت فعالیت خود را انجام دهند. در نتیجه مراکز اتوبار در سراسر کشور با این اهداف فعالیت خود را آغاز می نمایند که بتوانند شرایط حمل و نقل یا باربری را راحت تر از گذشته نمایند. اتوبار آزادی چندین سال است که با بهره گیری از نیروی متخصص، سطح خدمات اتوبار  را بهبود ببخشند.

اتوبار و ارائه خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه

هم اکنون از نیروی کار مراکز مجرب در حوزۀ اتوبار و باربری، می توانید خدمات بسته بندی، جا به جایی و همچنین چیدمان را درخواست کنید. بنابراین دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای امور اسباب کشی صرف نمائید و از تجربیات و نیروی کار متخصص اتوبار بهره مند گردید. در گذشته، متأسفانه اکثر افراد حین حمل و نقل اسباب و لوازم خانه، با خسارت های زیادی برای ظروف شکستنی و یا لوازم بزرگ دچار آسیب دیدگی می شدند ولی در حال حاضر کمتر این اتفاقات رخ می دهد.

با استفاده از امکاناتی که این گونه مراکز اتوبار و  باربری دارند، شما بدون دغدغه می توانید اقدام به جا به جایی محل سکونت خود نمائید. بسته بندی ایمن و بدون آسیب دیدگی وسایل و لوازم منزل را می توانید به افراد متخصص بسپارید. اگر در پی دریافت خدمات اتوبار و باربری با کمترین هزینه و کاملاً تضمین شده می باشید، می توانید با پرسنل مجموعۀ اتوبار آزادی تماس حاصل نمائید.

 اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()