کفش نگهبان با هدف حفاظت از پاها در مقابل اشیاء نوک تیز و برنده طراحی شده است. ضمن آنکه یک کفش نگهبان با کیفیت و استاندارد مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مواد مضر، لغزش، برق گرفتگی، حرارت زیاد و ... می باشد. بدین ترتیب متناسب با مشاغل مختلف که خطرات متفاوتی ممکن است سلامت پاهای کارگران و پرسنل فنی را با آن رو به رو سازد، می توانید اقدام به  خرید کفش نگهبان نمائید. فروشگاه رادین ایمن چند سال متوالی است که فعالیت خود را در زمینۀ فروش تجهیزات ایمنی توسعه بخشیده و توانسته اند موفق به تأمین و فروش کفش نگهبان در مدل و سایزهای متفاوت گردند.

خرید کفش نگهبان عایق

در نتیجه افرادی که به دنبال خرید کفش ایمنی نگهبان هستند، می توانند پس از بررسی مشخصات فنی آن محصول، انتخاب خود را نهایی نمایند. استاندارد مهم و اساسی که در خصوص تولید کفش کار نگهبان وجود دارد، متناسب با مشاغل مختلف، در طرح های ساق بلند، ساق کوتاه و ساق متوسط عرضه نموده اند. به عنوان مثال کفش نگهبان ساق بلند، گزینۀ مناسبی در فصول سرد سال، برای حفاظت از ساق پاها می باشد.

رویه کفش، کفی، زیره، پشتی کفش، بند و آستر از جمله اجزای اصلی کفش به شمار می روند که هنگام تولید کفش نگهبان ، از متریال مقاوم و با کیفیت استفاده می نمایند. در این صورت بتوانند بازدهی کفش را متناسب با نوع کاربری که می تواند داشته باشد، دو چندان نمایند. فروش کفش کار نگهبان عایق برق و کفش نگهبان با سر پنجۀ فولادی بیشتر مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته می شود.

بدین ترتیب هنگام راه اندازی حرفۀ خود، با بررسی تمام جوانب کار و خطرات احتمالی که ممکن است پرسنل شما با آنها رو به رو شوند، می توانید بهترین کفش نگهبان را خریداری نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، بدون دغدغه پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بهترین کفش نگهبان را انتخاب و با قیمت مناسب  خرید کفش کار را انجام دهید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()