نایلون شیرینگ از رایج ترین پلاستیک هایی است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. از خواص پلاستیک شیرینگ می توان به پوشش و عایق آن اشاره کرد چون از رسیدن گرد و غبار به محصولات جلوگیری می شود. به عبارتی کاربرد نایلون شیرینگ برای حفظ کیفیت محصولات در برابر گرد و غبار و نفوذ رطوبت می باشد. ضمن آنکه  خرید نایلون شیرینگ برای چاپ و درج مشخصات فنی محصولات بر روی بسته بندی آنها می باشد. دریا پلاستیک در طول فعالیت حرفه ای، با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیۀ مرغوب، توانسته اند موفق به تولید انواع نایلون صنعتی منجمله رول پلاستیک شیرینگ بسته بندی گردند.

خرید نایلون شیرینگ شفاف و رنگی

سبک بودن، دوام بالا نسبت به پارگی، قابلیت جلوگیری از نفوذ نور خورشید و رنگ پذیری از جمله ویژگی های شاخص نایلون شیرینگ به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولات و ابعادی که دارند، می توان از مزایای نایلون شیرینگ برای بسته بندی پک و چندتایی محصولات مختلف استفاده نمود. در این صورت با بهره گیری از این نوع پلاستیک توانسته اند سرعت عمل کارمندان را در امور بسته بندی، نگهداری و حمل و نقل محصولات بهبود ببخشند.

از دیگر ویژگی های این نوع پلاستیک می توان به دوام بالای آن نسبت به مواد روغنی و گریس اشاره نمود. هم اکنون برای صاحبان صنایع مختلف، امکان خرید نایلون شیرینگ با ضخامت سفارشی نیز فراهم می باشد. این نوع پلاستیک با یک نوع پلی اتیلنی که دارای چگالی کم است ساخته می شود و بر اساس فرمولاسیون خاص تولید می گردد. به طور خلاصه قیمت نایلون شیرینگ بر پایۀ عوامل متعددی معین می گردد که می توان به کیفیت، میزان ضخامت و سایز رول اشاره کرد. ضمن آنکه ممکن است قیمت نایلون شیرینگ رنگی نسبت به نایلون شفاف تفاوت داشته باشد. جهت استعلام لیست قیمت خرید نایلون عریض و نایلون شیرینگ و دیگر انواع پلاستیک صنعتی می توانید با واحد فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید.

 

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()