تعمیر موتور زانتیا با استفاده از ابزارآلات مخصوص انجام می شود و عوامل متعددی بر روی بروز نقص فنی موتور زانتیا تأثیرگذار می باشند. خودروی سیتروئن زانتیا تجهیز به موتور 1.8 لیتری سوپرلوکس با توان 112 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر می باشد که امکان حداکثر سرعت 203 کیلومتر بر ساعت را با ترکیب سوخت 7 لیتر در هر صد کیلومتر را فراهم می آورد. در نتیجه ایجاد نقص فنی در قسمت موتور نیاز به بررسی بیشتر و دقیق دارد. در همین راستا جهت معاینه فنی و دریافت خدمات تعمیر موتور زانتیا می توانید به تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید چون دارای سابقه بلند مدت در حوزۀ ارائه خدمات تعمیرات تخصصی خودروی سیتروئن در تهران می باشند.

تعمیر موتور زانتیا در مدت زمان کوتاه

خودروی زانتیا در ایران با دو موتور دو لیتری و 1.8 لیتری تولید و به بازار عرضه شده است. این اتومبیل تجهیز به پیشرانۀ 2 لیتری با 4 سیلندر می باشد که توانایی تولید 135 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متر را مهیا می سازد. ایجاد اختلال در موتور تیپ های مختلف خودروی زانتیا، هر چه سریع تر نیاز به بررسی دارد چون تعمیر موتور زانتیا نقش بسزایی بر روی بازگرداندن بازدهی خودرو به حالت اولیۀ خود دارد.

اگر زمانی با مشکل و نقص فنی در عملکرد اتومبیل رو به رو شدید، بایستی با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر زانتیا نسبت به مرتفع نمودن ایرادات و مشکلات اقدام نمائید چون می تواند در بلند مدت صدمات بیشتری به دیگر قطعات خودرو فراهم می آورد. بنایراین جهت تعمیر موتور زانتیا می توانید از خدمات حرفه ای  تعمیرگاه زانتیا تخصصی بهره گیرید. در صورت کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینۀ تعمیر موتور زانتیا بایستی وضعیت اتومبیل توسط تعمیرکار متخصص مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود.

 تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()