خرید اقساطی خودرو دارای متقاضیان خاص خود می باشد چون همچون گذشته، برای تمامی افراد خرید نقد اتومبیل فراهم نیست. در دهۀ اخیر دست خیلی از افراد نسبت به خرید خودرو کوتاه شده است و باعث گردیده به سمت ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو گرایش پیدا کنند. به عبارتی خرید اقساطی خودرو که با پرداخت درصد اندکی از مبلغ خودرو قابل انجام می باشد. به افراد کمک می کند که بتوانند آرزو و نیاز خود را محقق نمایند و پس از تسویه مبلغ کامل خودرو در طول چند ماه و یا چند سال، اتومبیل مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند.

مجموعه دنیای خودرو متناسب با سابقۀ طولانی که در حوزۀ ارائه خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می باشند، قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی با ساده ترین پیشنهادات و بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو هستند.

مهمترین شرایط خرید اقساطی خودرو

به خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو، فعالیت لیزینگی نیز گفته می شود و در تمامی کشورها به متقاضیان خرید خودرو پیشنهاد می دهند. اگر خواستار خرید اتومبیل هستید ولی قادر به تسویۀ کامل مبلغ خودرو به صورت یکجا ندارید، می توانید برای خرید اقساطی خودرو سرمایه گذاری نمائید. از آنجا که به راحتی امکان خرید اقساطی خودرو به طور مستقیم از سوی کمپانی های خودروسازی برای عموم افراد فراهم نیست، برخی از نمایشگاه ها و مراکز عرضۀ خودرو، به صورت تضمینی، اینگونه خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند.

در نتیجه هنگام استفاده از خدمات این چنینی، توصیۀ ما بر این است که به مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه نمائید. در این صورت بدون دغدغه قادر به تأمین اتومبیل مورد پسند خود خواهید بود. بدیهی است که امکان خرید اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت برای عموم مشتریان با هر میزان درآمد فراهم می باشد. هم اکنون می توانید از طریق مجموعه دنیای خودرو، خدمات فروش اقساطی خودرو را به شرط تملیک خودرو و یا همان تحویل فوری اتومبیل دریافت نمائید.

تلفن های تماس:

02146137212

02146136770

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()