قطعات بیل مکانیکی کوماتسو متشکل از انواع لوازم یدکی ریز و درشت می باشند که با اهداف متفاوت در طراحی و ساخت بیل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته شده اند. در نتیجه بروز نقص فنی و ایجاد آسیب و شکستگی بر روی کوچکترین لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، می تواند صدمات جدی به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال شُل شدن و اُفتادن یک پیچ در بخشی از موتور بیل، می تواند بر اثر حرکت ماشین و ورود فشار بیش از اندازه به قطعه، دیگر قطعات درگیر را متحمل بار اضافی نموده و در نهایت منجر به صدمات جدی به بیل گردد.  فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

خرید انواع قطعات بیل مکانیکی اورجینال

در همین راستا رسیدگی به موقع، عیب یابی و تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال یک کار لازم و ضروری محسوب می گردد. فروشگاه سرویس قطعه چندین دهه در حوزۀ واردات و پخش قطعات و لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو و ... فعالیت دارند. در نتیجه می توانند نیاز شما در عرصۀ خرید قطعات اورجینال ماشین آلات سنگین همراهی کنند.

بیل مکانیکی متشکل از انواع قطعات منجمله چرخ، زنجیر سفت کن، دنده اسپراکت، پمپ هیدرولیک، سلکتور، دکل، کابین راننده، سیل کیت، فیلترات اگزوز، قطعات زیربندی، بوش موتور، تسمه سفت کن، شارژ پمپ، پیستون هیدرولیک، روتاری گروپ پمپ هیدرولیک و ... می باشند. هر کدام از آنها با هدف انجام کار مشخص در طراحی بیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین در صورت نیاز به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، بایستی هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهید.

از آنجایی که تنوع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بسیار است و اینکه اکثر قطعات وارداتی هستند. قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را بایستی متناسب با نوسان قیمت ارز در بازار استعلام بگیرید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  اورجینال می توانید با مرکز فروش سرویس قطعه تماس حاصل نموده و در نهایت با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()