لاستیک یکی دیگر از لوازم اصلی خودرو محسوب می گردد که قابلیت فرسودگی، آسیب دیدگی و پنچری دارد. به همین دلیل رانندگان پس از بررسی وضعیت لاستیک های خودرو، می تواند نسبت به تعویض آنها اقدام نماید. با گسترش مراکز عرضۀ لاستیک، استفاده از خدمات فروش اینترنتی لاستیک باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می گردد. با توجه به تنوع مدل های خودرو در سطح بازار، جهت خرید لاستیک خودرو، بایستی یک سری اطلاعات مکفی در خصوص مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو همچنین نحوۀ انتخاب لاستیک مناسب برای جایگزین نمودن آن داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با فعالیتی که انجام می دهندۀ توانسته اند با راه اندازی وب سایت فروش اینترنتی لاستیک ، مسیر مناسب تری را برای مشتریان در انتخاب و خرید لاستیک سواری، باری و غیره فراهم آورند.

فروش اینترنتی لاستیک اورجینال

در صورت نیاز به تعویض لاستیک های خودرو، از میان برندهای موجود در بازار، به سهولت می توانید مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل شخصی خود خریداری نمائید. از مزایای قابل توجه راه اندازی مراکز فروش اینترنتی لاستیک، دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه می باشد. عرضۀ محصولات یک فروشگاه به صورت اینترنتی، به افراد کمک می کند تا راحت تر انتخاب و خرید خود را انجام دهند. فروش اینترنتی لاستیک رادیال، شرایط بهتری را برای انتخاب لاستیک خودرو فراهم می آورد. ضمن آنکه امکان مشاهدۀ لیست قیمت انواع لاستیک خودرو برای عموم مشتریان فراهم می باشد و بدین ترتیب با بررسی محصولات موجود، راحت تر می توان اقدام به خرید لاستیک ارزان نمود. با توسعۀ فعالیت مراکز فروش اینترنتی لاستیک، رانندگان به سهولت می توانند لاستیک های مورد نیاز اتومبیل خود را به صورت اورجینال تأمین نمایند.

جهت بررسی بیشتر و کسب اطلاعات تخصصی در حوزۀ انتخاب لاستیک رادیال و بایاس می توانید با کارشناسان فروش این مجموعۀ معتبر مشورت نمائید. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک قادر به خرید لاستیک خارجی اورجینال و ایرانی همراه با گارانتی معتبر خواهید بود.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()