رینگ اسپرت به دلیل ویژگی هایی که از آن برخوردار است، طرفداران زیادی دارد. در واقع خرید رینگ اسپرت  تنها به دلیل زیبایی آن صورت نمی گیرد چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد خودرو دارد. به عبارتی تعویض رینگ معمولی به رینگ اسپرت، از نظر ایمنی و همچنین فنی بر روی خودرو تأثیرات مثبت دارد. از مزیت های به کارگیری رینگ اسپرت برای خودرو می توان به بهبود کنترل پذیری فرمان خودرو، افزایش قدرت مانور خودرو حین حرکت، چرخاندن راحت اتومبیل در مسیر جاده های مارپیچی، بهبود زیبایی و جذابیت اتومبیل و ارتقاء عملکرد سیستم ترمز به دلیل افزایش سطح تماس لاستیک با سطح جاده اشاره نمود. در همین راستا در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک، امکان خرید لاستیک و رینگ اسپرت برای شما فراهم می باشد.

مزیت خرید رینگ اسپرت سبک

لازم به ذکر است که رینگ های اسپرت در طرح های مختلف منجمله رینگ اسپرت یک تکه تراکم بالا و کم وزن، رینگ اسپرت دو تکه و رینگ اسپرت سه تکه ساخته می شوند. در نتیجه هنگام مشاهدۀ لیست فروش رینگ اسپرت ، بررسی دقیق نسبت به شکل ظاهری و نوع آنها داشته باشید. بدیهی است که وزن رینگ بر روی عملکرد خودرو تأثیر می گذارد و ساخت رینگ با وزن کم نیاز به استفاده از فناوری و دانش روز دارد. به طور کلی بهره گیری از آلیاژ آلومینیوم، شرایط را برای ساخت رینگ سبک و مقاوم فراهم می آورد.

نکتۀ مهمی که هنگام خرید رینگ اسپرت چند تکه ای بایستی در نظر داشته باشید، سرهم سازی تکه ها بر روی یکدیگر می باشد. در واقع عدم رعایت نکات ایمنی برای مونتاژ صحیح قطعات بر روی یکدیگر، می تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد. در نتیجه از مراکز معتبر و برندهای شناخته شده برای خرید رینگ اسپرت استفاده نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده و  خرید لاستیک و رینگ اسپرت بر اساس طرح رینگ های اتومبیل بی ام و، مرسدس بنز، پورشه و غیره می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()