فروش اقساطی دنا از دیگر پیشنهادات فروش خودروهای دنا محسوب می گردد. خودروی دنا از پرفروش ترین محصولات ایران خودرو به شمار می رود که دارای ظاهری مدرن و امروزی است. لازم به ذکر است که خودروی دنا از محصولات داخلی و ملی محسوب می گردد و به همین دلیل از قیمت پایین تری برخوردار است. البته با رشد ناگهانی قیمت خودرو در چند سال اخیر، خیلی از افراد به سمت استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا  گرایش پیدا کرده اند. بدین ترتیب جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش اقساطی دنا، می توانید با دفتر فروش مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی دنا معمولی، پلاس و اتومات

شرکت خودروسازی ایران خودرو، اتومبیل دنا را برای اولین بار در سال 1393 به منظور جایگزین نمودن خودرو سمند به بازار عرضه نمود. از آن دوره تا کنون، شاهد ادامۀ فعالیت خط تولید خودروی دنا در 4 تیپ متفاوت می باشیم که می توان به دنا معمولی، دنا پلاس، دنا توربو و دنا توربو اتوماتیک اشاره نمود. لازم به ذکر است که شرایط فروش اقساطی دنا متناسب با مدل خودرو و قیمت آن، ممکن است یک سری تفاوت جزئی داشته باشد.

طراحی خاص  و مدرن شکل ظاهری و بدنۀ خودروی دنا باعث گردیده که خیلی از افراد در پی خرید خودروی دنا باشند ولی به دلیل افزایش قیمت خودرو در بازار، تنها می توانند از شرایط فروش اقساطی دنا با تحویل آنی بهره مند گردند. از مزایای ارائه این گونه خدمات می توان به تحویل فوری خودرو پس از عقد قرارداد و پرداخت پیش قسط اشاره نمود.

در واقع خریدار، همان ابتدا اتومبیل خود را تحویل می گیرد و سپس بر اساس تواریخ معین، اقساط را پرداخت می نماید. به طور کلی، به دلیل ظاهر اسپرتی که خودروی دنا دارد، خیلی از افراد در پی استفاده از  شرایط خرید اقساطی دنا ، پلاس، توربو، معمولی و توربو اتومات هستند. هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به شرایط فروش اقساطی خودرو می توانید با مشاوران فروش مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()