لاستیک از اجزای اصلی و ضروری اتومبیل محسوب می گردد که با مشخصات فنی متفاوت می توانید آن ها را خریداری نمائید. چسبندگی یکی دیگر از موارد مهم و اساسی است که هنگام  خرید  انواع لاستیک بایستی میزان این شاخص را بر روی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر به طور دقیق بررسی نمائید. این مقوله مرتبط به میزان قابلیت متوقف سازی خودرو با سطح جاده های خیس دارد. با افزایش میزان چسبندگی، لاستیک قابلیت حمل خودرو را در جاده های خیس و لغزنده به بهترین شکل ممکن دارد. در مسافت های کوتاه تر، این نوع لاستیک از سطح چسبندگی بالایی برخوردار است. معمولاً میزان چسبندگی لاستیک خودرو از مقیاس بیشتر به پایین در دسته بندی های AA، A، B و C گنجانده می شوند.

میزان مقاومت حرارتی لاستیک خودرو

کارشناسان فروش چرخ و یدک با توجه به فعالیت متوالی که در حوزۀ وردات و فروش لاستیک خودرو دارند ، بیش از سایر افراد می توانند شما را در خرید لاستیک سواری در برند های مختلف مانند  خرید لاستیک هانکوک راهنمایی کنند. مشخصات فنی برای کلیۀ لاستیک ها یکسان تعریف می گردد ولی بر اساس جدول رده بندی استاندارد با اعداد و حروف لاتین متفاوت تعیین می گردند. بدین ترتیب بر اساس مدل اتومبیل می بایست در انتخاب و خرید لاستیک مناسب دقت لازم داشته باشید. شاخص های دیگری همچون میزان ساییدگی، ترکیبات سازنده تایر، سایز لاستیک و میزان مقاومت حرارتی بر روی انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشند.

به عنوان مثال میزان مقاومت حرارتی لاستیک با حروف لاتین تعین می گردد که از درجه بندی بالا به پایین می توان به A، B و C اشاره نمود. نوع ساختار، قطر رینگ بر حسب اینچ، نسبت ارتفاع دیواره لاستیک و پهنای لاستیک بر حسب میلی متر از جمله شاخص های اصلی هستند که می توانند تأثیر مستقیم بر روی رانندگی داشته باشند. جهت تأمین لاستیک سواری و دیگر انواع خودرو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()