ویدئو پروژکتور مدل T48 منطبق بر تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و قابلیت پخش تصاویر با کیفیت  را دارد. اگر در پی خرید دستگاه پروژکتور برای محیط های اداری، تجاری، سالن های کنفرانس، مراکز آموزشی و همچنین منزل را دارید، می توانید از کیفیت بالای پخش تصاویر فول اچ دی توسط دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T48 بهره مند گردید. فروشگاه نیزار کالا به عنوان سازنده و فروشنده دستگاه های ویدئو پروژکتور در حال فعالیت می باشند. بدین ترتیب توانسته اند فروش دستگاه های با دوام مانند فروش ویدئو پروژکتور مدل T48  در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید ویدئو پروژکتور T48 برای محیط های اداری

اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته می باشید، می توانید از مزایای این دستگاه بهره مند گردید. ویدئو پروژکتور مدل T48 قابلیت مصرف برق 110 الی 240 ولت را دارد و دارای پورت های اچ دی ام آی، یو اس بی، آدیو، ای وی جی و همچنین قابلیت ارتباط بدون کابل می باشند. بنابراین متناسب با موقعیت های مختلف می توانید از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ویدئو پروژکتور در پخش تصاویر با کیفیت استفاده نمایند.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور T48 بر اساس قابلیت های دستگاه تعیین می گردد. با توجه به گستردگی کاربرد دستگاه های پروژکتور در بازار، هم اکنون صاحبان کسب و کار می توانند جهت تأمین دستگاه پروژکتور، از مزایای این محصول بهره مند گردند. بدون شک شرکت ها برای سالن های اجتماعات می توانند از مزایای این دستگاه پروژکتور بهره مند گردند که دارای سخت افزار پیشرفته تر می باشند.

دفترچه راهنما، کابل اچ دی ام آی، ریموت کنترل و کابل شارژ از جمله اقلام همراه دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T48 به شمار می روند. بدون دغدغه و نگرانی نسبت به کیفیت و دوام، می توانید این دستگاه پروژکتور را با قیمت مناسب همراه با تخفیف ویژه ، از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین، همراه با گارانتی معتبر و کاملاً تضمین شده خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()