تعمیر لباسشویی خود را می توانید به مراکز تعمیر مجاز بسپارید، که دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تعمیرات باشند. هنگام استفاده از ماشین لباسشویی بایستی داخل آن بررسی گردد، تا از وجود اشیاء فلزی و کوچک اطمینان حاصل نمائید. چنین اشیایی هنگام چرخش ماشین لباس شویی ایجاد نویز و شرایط را برای از بین بردن تراز و نیروی ثقل فراهم می آورد و باعث نقص فنی ماشین می گردد. در صورت نیاز به دریافت خدمات  تعمیر ماشین لباسشویی در محل می توانید به مراکز تعمیرات معتبر منجمله مجموعه تعمیر پرشین مراجعه نمائید.

تعمیرات ماشین لباسشویی در محل

چنین مجموعه هایی به دلیل استفاده از نیروی کار متخصص، قادر به سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی در برندهای مختلف می باشند. مقصود از این عبارت، داشتن دانش لازم در خصوص نحوۀ عیب یابی و تعمیر لباسشویی با برندهای متفاوت است چون ممکن است از نظر ساختار فنی تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر داشته باشند. از دیگر نکات مهم و کلیدی که هنگام دریافت خدمات تعمیر لباس شویی بایستی مد نظر داشته باشید، تعویض قطعات آسیب دیده و خراب با قطعات اورجینال می باشد چون نقش مهمی بر روی عملکرد و طول عمر ماشین خواهد داشت.

یک تعمیرکار جهت تعمیر ماشین لباسشویی ، بایستی تخصص لازم در رابطه با نحوۀ عیب یابی برندهای مختلف ماشین لباسشویی داشته باشد. بدین ترتیب با اطمینان خاطر بیشتری می توانید از خدمات مراکز تعمیرات لوازم خانگی بهره مند گردید. هزینۀ تعمیر لباسشویی بر اساس نوع عیب و ایرادات بوجود آمده تعیین می گردد و عمدتاً دستمزد یا همان هزینۀ ایاب و ذهاب نیز بر روی آن افزوه می شود.

بنابراین به طور دقیق نمی توان هزینه تعمیر لباس شویی را مشخص نمود و معمولاً تعمیرکار و تکنسین مربوطه، ابتدای کار، عیب یابی ماشین را انجام می دهد و سپس به صورت تقریبی قیمت تعمیر لباسشویی را به فرد اعلام می کند. جهت دریافت خدمات  تعمیر اجاق گاز و تعمیر انواع لباسشویی می توانید با کارشناسان مرکز تعمیر پرشین تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()