دستکش کار از جمله اقلام اصلی در لیست تجهیزات ایمنی به شمار می رود که می توانید در سایز و جنس متفاوت آنها را خریداری نمائید. اگر به عنوان کارفرما در صدد برای خرید تجهیزات ایمنی استاندارد می باشید، بایستی با نکات کلیدی  خرید دستکش کار  آشنا شوید. در این صورت، محصول با کیفیت تری را می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. دستکش کار در مدل های متفاوت خریداری می شود و بدین ترتیب کارفرمایان بایستی متناسب با خطرات احتمالی، مناسب ترین محصول را خریداری نمایند. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی، انواع دستکش کار را خریداری نمایند.

معرفی انواع دستکش ایمنی استاندارد

از جمله انواع دستکش کار می توان به دستکش ایمنی پلاستیکی، دستکش کار لاتکس، دستکش پی وی سی، دستکش ایمنی نیتریل، دستکش کار چرم و ... اشاره کرد که متناسب با نوع خطرات و آسیب های احتمالی با جنس های متفاوت تولید و عرضه می شوند. بدین ترتیب افرادی که ممکن است حین کار با مشکلات حساسیت پوستی رو به رو شوند، خرید دستکش کار لاتکس و پلاستیکی می تواند گزینۀ مناسبی به شمار رود.

این در حالی است که کارفرمایان متناسب با محیط هایی که کارگران با مواد شیمیایی سر و کار دارند، می توانند اقدام به خرید دستکش کار ضد اسید نمایند که مقاومت بالایی نسبت به حرارت بالا و مواد شیمیایی داشته باشند. بدون شک متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، امکان خرید دستکش ایمنی نسوز، دستکش کار ضد برش، دستکش کار عایق برق، دستکش ایمنی ضد اسید و ... برای عموم افراد فراهم می باشد. خرید تجهیزات ایمنی را از مجموعۀ رادین ایمن با بهترین قیمت انجام دهید. 

با انتخاب دستکش کار استاندارد و با دوام می توانید مانع از ورود صدمات جدی به دستان خود شوید. در این صورت راحت تر به فعالیت خود می پردازید. جهت بررسی کیفیت و قیمت دستکش کار می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()