مدرسه آنلاین بهترین روش تدریس در عصر حاضر محسوب می گردد و بدین ترتیب والدین بدون محدودیت مکانی و محل زندگی خود، می توانند در چنین مدارسی ثبت نام نمایند. اینترنت شرایط مناسبی را برای ارتباط غیر حضوری و مجازی فراهم نموده است. بدین ترتیب خانواده هایی که به خاطر برخی از عوامل، نمی توانند شرایط مناسبی را برای حضور فیزیکی فرزندان خود به مدارس فراهم آورند، ثبت نام در مدرسه آنلاین بهترین گزینه به شمار می رود.

باسابقه ترین مدرسه آنلاین

امروزه موفقیت های متعددی را می توان از طریق سیستم آموزش مجازی دریافت نمود چون بیش از پیش شاهد گسترش فعالیت مدارس آنلاین در سطح کشور هستیم. ضمن آنکه توسعۀ بستر اینترنت و گسترش آن به سراسر کشور، می تواند شرایط مناسبی را برای ارتباط غیر حضوری فراهم آورد. بدین ترتیب بدون محدودیت مکانی قادر به استفاده از خدمات مدرسه آنلاین خواهید بود. مدرسه آنلاین ارتباط میان دانش آموزان، مدیر، اساتید و والدین را از طریق برنامه مخصوص فراهم می آورد.

بنابراین سیستم آموزش مدرسه آنلاین بسیار شفاف است و بدین ترتیب ارتباطات مناسبی را میان دانش آموزان و معلمان فراهم آورند. قطعاً بهره مندی از سیستم های آموزش از راه دور برای افراد فعال، پویا و باهوش می تواند فرصت رشد محسوب گردد. بدین ترتیب نیاز نیست به فکر مشکلات مسیر  رفت و آمد به مدرسه فیزیکی بود.

مدرسه آنلاین تنها توسط برنامۀ مخصوص و یک سیستم دیجیتالی، می تواند شرایط مناسبی را برای ارتباط میان دانش آموزان و اساتید فراهم آورد و برگزاری کلاس های آنلاین را بدون دغدغه مهیا می کند. بنابراین والدینی که فرزندانی در مقطع تحصیلی متوسطه دارند، می توانند از خدمات آموزش مجازی به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ خدمات آموزش از راه دور است و به عنوان یکی از اولین مدرسه های آنلاین در ایران شناخته می شود.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()