کاغذ دیواری در طرح های متفاوت چاپ می شوند. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیونی که قصد نصب محصولات دیوارپوش را دارید، می توانید از مزایای تصاویر کاغذ دیواری لاکچری استفاده نمائید. اغلب اوقات، جهت ایجاد تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط های اداری می توانید در انتخاب و خرید کاغذ دیواری لاکچری  دقت بیشتری داشته باشید. با توجه به تنوع طرح کاغذ دیواری در آلبوم هایی که توسط مراکز توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی صورت می پذیرد، می توانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. فروشگاه دیوار دکور در لیست تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع کاغذ دیواری لاکچری، مدرن و کلاسیک را عرضه می نمایند.

خرید کاغذ دیواری لاکچری با دوام و قابل شستشو

اگر قصد تزئین دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق ها و دیگر قسمت های منزل را دارید، می توانید کاغذ دیواری لاکچری سه بعدی و یا نقش برجسته را خریداری نمائید. در حال حاضر متناسب با فضای دکوراسیون و چیدمان وسایل منزل، راحت تر می توانید محصول دیوارپوش مورد پسند خود را خریداری نمائید. قطعاً نصب کاغذ دیواری لاکچری می تواند ارزش یک ملک را بیشتر به مخاطب نشان دهد.

طراحی دکوراسیون منزل با نصب کاغذ دیواری سه بعدی می تواند بسیار چشمگیر و جذاب به نظر آید. به همین دلیل همواره خیلی از افراد مشتاق خرید کاغذ دیواری لاکچری و مدرن در ابعاد متفاوت می باشند. از مزیت های نسل جدید محصولات کاغذ دیواری، این است که از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار هستند. ضمن آنکه قابلیت شستشو دارند و بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف، می توانید از مزایای کاغذ دیواری لاکچری استفاده نمائید.

تصاویر چهره، تصاویر ورزشی، اشکال هندسی و فانتزی، تصاویر مناظر طبیعی و ... از جمله ایده های طراحی و چاپ کاغذ دیواری لاکچری به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیونی که دارید، می توانید بهترین محصول دیوارپوش را در ابعاد و اشکال مختلف خریداری نمائید. جهت سفارش  خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری لوکس با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()