ماشین شارژی در مدل های متفاوت ساخته می شود که می توانید متناسب با سلیقۀ فرزندتان خریداری نمائید. فروش ماشین شارژی کودک بر اساس موتور در سه دسته بندی اصلی تک موتوره، دو موتوره و چهار موتوره صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با ردۀ سنی کودکان می توانید مناسب ترین مدل ماشین شارژی کودک را خریداری نمائید. در ادامۀ پست به تفاوت ماشین شارژی بر اساس تعداد موتور می پردازیم. فروشگاه بنز فیت در لیست محصولات خود، امکان خرید ماشین شارژی و دوچرخه ثابت را در طرح های متنوع فراهم نموده اند.

خرید ماشین شارژی کودک سواری

یکی از چرخ های عقب ماشین شارژی تک موتوره دارای موتور گیربکس می باشد. این در حالی است که جفت چرخ های عقب ماشین شارژی کودک دو موتوره دارای موتور گیربکس است. ماشین شارژی چهار موتوره دارای چرخ هایی است که هر کدام از آنها موتور گیربکس دارند. بدین وسیله متناسب با ردۀ سنی فرزندتان که قدرت کنترل فرمان ماشین شارژی را دارد، می توانید مناسب ترین مدل آن را خریداری نمائید.

از امکانات مدل های جدید و ماشین شارژی کودک پیشرفته می توان به داشتن سیستم پخش کننده موسیقی، فرمان، پدال، تنوع رنگ، دکمه تعویض دنده و کنترل ماشین اشاره نمود. هم اکنون متناسب با ردۀ سنی کودکتان امکان خرید ماشین شارژی در رده های سنی زیر 2 سال، 3 الی 5 سال، 6 الی 8 سال و نوجوان بالای 8 سال فراهم می باشد. بدین ترتیب به سهولت می توانید متناسب با سلیقۀ فرزندتان، ماشین شارژی کودک با طرح ماشین پلیس، بی ام و، آئودی، بنز، آتش نشانی، آمبولانس، جیپ، بنز کلاسیک، بوگاتی دیوو اورجینال و ... خریداری نمائید.

بدین ترتیب متناسب با توان مالی می توانید ماشین شارژی کودک ارزان و همچنین گران خریداری نمائید. در نظر گرفتن قابلیت های افزوده بر ماشین، فاکتور مهمی در انتخاب ماشین شارژی به شمار می رود. جهت سفارش  خرید دوچرخه ثابت و ماشین شارژی ، می توانید به فروشگاه اینترنتی بنز فیت مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()