ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های دیجیتالی است که چندین دهه از ساخت و به کاری آن می گذرد و همچنان شاهد گسترش کاربرد آن هستیم. فاکتور های مهمی که هنگام انتخاب و  خرید ویدئو پروژکتور در نظر گرفته می شوند، عبارتند از میزان رزولوشن و کنتراست تصویر می باشند. در واقع هر چه میزان رزولوشن و کنتراست تصویری بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز به طبع آن افزایش می یابد. البته فاکتور روشنایی نیز در جایگاه خود حائز اهمیت می باشد و ارتباط مستقیم با میزان نور محیط دارد. فروشگاه نیزار کالا سال های متوالی است که به عنوان یک تولید کننده در ایران فعالیت دارد و توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، موفق به طراحی انواع ویدئو پروژکتور پرتابل با سیستم عامل اندروید 9 گردند.

مقدار روشنایی استاندارد برای ویدئو پروژکتور خانگی

بدین ترتیب در صورت نیاز به تأمین مینی ویدئو پروژکتور متناسب با محیط های آموزشی، می توانید از طریق این مجموعۀ معتبر اقدام نمائید. متناسب با قابلیت هایی که دستگاه های دیجیتالی این چنینی از آن برخوردار هستند، قیمت ویدئو پروژکتور مانند قیمت ویدئو پروژکتور مدل T22 plus بر پایۀ عوامل این چنینی تعیین می گردند. بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف و تعداد مخاطبان اقدام به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار نمائید.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی توجه ویژه نسبت به میزان روشنایی محیط داشته باشید. معمولاً مقدار روشنایی برای تمامی دستگاه های ویدئو پروژکتور با واحد انسی لومن اندازه گیری می شود. عمدتاً دامنۀ روشنایی استاندارد برای ویدئو پروژکتور خانگی که برای ایجاد سینمای خانگی خریداری می شود، بین 2000 الی 2500 انسی لومن است. مدل های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور را می توان در محیطی با میزان روشنایی اندک نیز استفاده نمود.

از این رو، بیشترین کاربرد این دسته از دستگاه های ویدئو پروژکتور را می توانید در محیط های تجاری و اداری مشاهده نمائید که ممکن است شرایط برای کاهش میزان روشنایی محیط وجود نداشته باشد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش آنلاین خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus و ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. 

     فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com



ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()