گریدر از جمله ماشین های سنگینی است که از حساسیت بالایی برخوردار بوده و به منظور خراشیدن سطوح، جا به جایی خاک، پخش کردن مصالح، تسطیح و شیب سازی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. قطعات گريدر كوماتسو نقش اصلی در نحوۀ عملکرد آن دارد. اکثر گریدرها دارای سه محور اکسل با اجزای اصلی لاستیک در قسمت جلو، تیغه درجه بندی، کابین راننده، بدنه و موتور می باشند. متشکل از اتصالات فراوانی همچون اسکریفای در برخی از قسمت های پشت و جلو می باشند و می توانند باعث افزایش کارایی این ماشین گردند. شرکت کوماتسو پارت توانسته موفق به واردات و فروش قطعات گريدر كوماتسو در مدل های متفاوت گردند.

خرید قطعات گریدر کوماتسو در مدل های متفاوت

همانطور که می دانید شرکت کوماتسو، ماشین گریدر را در ابعاد و ظرفیت های متفاوت تولید نموده اند. در نتیجه مجموعه های مختلفی در ایران، دارای مدل های متفاوتی از گریدر کوماتسو هستند. در این صورت ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو با مدل خاصی باشند. در حال حاضر امکان خرید انواع قطعات گریدر کوماتسو در مدل های GD605، GD705، GD661، GD655، 6D663 و 6D705 برای متقاضیان فراهم می باشد.

فاکتور مهم و اساسی که بایستی هنگام خرید قطعات گریدر کوماتسو و لوازم یدکی لودر کوماتسو در نظر بگیرید، مدل و مشخصات فنی قطعۀ فابریک آسیب دیده می باشد. با توجه به عرضۀ قطعات تقلبی در سطح بازار، انتخاب لوازم یدکی گریدر کوماتسو اورجینال برای اکثر افراد کار دشواری به نظر می رسد. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که به مراکز معتبر مراجعه نموده و با اطمینان خاطر، راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

جهت استعلام قیمت  خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو و قطعات گریدر کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید. پس از بررسی و مشورت، با اطمینان خاطر می توانید انواع قطعات اورجینال گریدر کوماتسو را خریداری نمائید.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()