در حال حاضر توسط گروه های ساختمانی با سابقه معتبر، خدمات نماشویی با طناب بیشتر به مشتریان ارائه داده می شود. هدف از ارائه چنین خدماتی، صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد چون تکنسین مربوطه با توجه به میزان مهارت، تخصص و قدرت بدنی که از آن برخوردار است، قادر به شستشوی نمای ساختمان با طناب راپل می باشند. البته رعایت نکات ایمنی یکی از اصول در اجرای چنین خدماتی است. خدمات نماشویی بدون داربست در حیطۀ کاری برخی از مراکز خدمات ساختمانی است چون نیاز به قدرت بدنی بالا دارد و همچون رشتۀ ورزشی کوهنوردی و صخره نوردی می باشد. گروه کار در ارتفاع نماروز با سال ها فعالیت در حوزۀ خدمات ساختمانی، به سهولت قادر به انجام نماشویی با طناب راپل هستند.

نماشویی کامپوزیت با طناب

اجرای نماشویی با طناب، می تواند از ورود صدمات و آسیب های جدی به بنای ساختمان جلوگیری کند که عمدتاً در روش نماشویی با داربست ممکن است رخ دهد. با توجه به اینکه مصالح ساختمانی مختلف در دسته بندی صیقلی و غیر صیقلی در طراحی نمای ساختمان به کار برده می شود. بدین ترتیب جهت انجام نماشویی شیشه و کامپوزیت بایستی از ساده ترین روش بهره گرفته شود، بدون آنکه صدماتی بر روی متریال به کار رفته بر روی نما وارد گردد.

در اجرای نماشویی سطوح سیمانی، سنگ و آجر می بایست از مزایای دستگاه واتر جت و سند بلاست بهره گرفته شود. چنین تجهیزاتی به تکنسین مربوطه کمک می کند که بتواند بدون دغدغه و نگرانی اجرای نماشویی ساختمان را انجام دهد. بدون آنکه کوچک ترین خسارت به قسمت های مختلف نمای ساختمان وارد گردد. عدم توجه نسبت به انتخاب روش مناسب در فرآیند نماشویی ساختمان، می تواند صدماتی به مصالح موجود در نمای ساختمان وارد کند. بنابراین توصیه بر این داریم که از تجربیات و تخصص مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه بهره مند گردید. گروه ساختمانی نماروز در طول سال ها فعالیت متوالی توانسته اند موفق به ارائه خدمات نصب توری مرغی و خدمات تخصصی نماشویی با حداقل دستمزد گردند.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()