تابلو کنواس از دیگر تجهیزاتی است که در تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. ساختار اصلی این دسته از تابلوهای دکوراتیو، بوم پارچه ای قاب گرفته شده می باشد و بستر مناسبی برای نقاشی کردن و چاپ تصاویر توسط دستگاه های چاپ مخصوص است. بدین ترتیب جهت تزئین دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط های تجاری و اداری نیز می توان از تنوع طرح تابلوهای کنواس استفاده نمود. علت استقبال از خرید تابلو کنواس ، ارزان و سبک بودن آن نسبت به تابلوهای چوبی است. ضمن آنکه این سبک از تابلو دکوراتیو در ابعاد و طرح های متنوع چاپ و تولید می شوند و بدین ترتیب متناسب با هر فضای دکوراسیونی، می توانید طرح مناسبی را انتخاب و با قیمت مناسب تهیه نمائید. فروشگاه دیوار دکور به منظور پاسخگویی به سفارش عموم مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات، موفق به فروش تابلو کنواس چاپی در ابعاد متفاوت گردند.

خرید تابلو دکوراتیو چاپی

با این تفاسیر، متناسب با نوع کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، قادر به انتخاب تابلو دکوراتیو در طرح های زیبا گردید. بر اساس مطالب مذکور، کنواس نوعی بوم پارچه ای است که مختص نقاشی و دارای خاصیت رنگ پذیری می باشد. بنابراین با استفاده از دستگاه های چاپ، می توان تصاویر مختلفی را بر روی بوم تابلو کنواس چاپ نمود. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی و طراحی دکوراسیون داخلی، قادر به انتخاب طرح های متنوعی از تابلو کنواس در ابعاد متفاوت گردید.

بنابراین با تابلو دکوراتیو مدرن و کلاسیک ، چشم اندازی زیبا و ماندگار در محیط دکوراسیون منزل می توانید بوجود آورید. از مدل های پرفروش تابلو دکوراتیو می توان به تابلو کنواس چاپی بر اساس تصاویر دیجیتالی و نقاشی اشاره نمود. بدین ترتیب با قیمت ارزان می توانید با دوام ترین تابلوهای دکوراتیو را انتخاب نمائید. از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور بدون محدودیت می توانید اقدام به خرید آنلاین تابلو کنواس نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()