کاسه روشویی یکی دیگر از تجهیزات ساختمانی است که در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از متریال متفاوتی برای ساخت کاسه روشویی بهره می گیرند و این مسئله باعث گردیده در سطح بازار مدل و جنس های متفاوتی از این محصول را مشاهده نمائیم. در این صورت متناسب با بودجه و سبک طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی می توانید اقدام به خرید کاسه روشویی ارزان و یا گران قیمت نمائید. به عنوان مثال قیمت خرید کاسه روشویی نوع سنگی متفاوت از کاسه روشویی رودخانه ای تعیین می گردد. فروشگاه علائدین در تجهیزات ساختمانی که عرضه نموده اند، توانسته اند امکان خرید طرح های جدید کاسه روشویی را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

قیمت کاسه روشویی در بازار

کاسه روشویی سرامیکی بیشتر از سوی افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون رایج تر است و دارای قیمت معقول و مناسب می باشد. در حال حاضر متناسب با سلیقۀ شخصی و سبک طراحی که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی در نظر گرفته اید، محصولات با کیفیتی را می توانید انتخاب نمائید. جهت تولید کاسه روشویی چینی از ترکیبات مواد معدنی و خاک رس ساخته می شود که تحت دمای بالا قرار می گیرد. در این صورت می توانند مقاومت کاسه های روشویی سرامیکی و چینی را بیشتر نمایند. از ویژگی های کاسه روشویی می توان به مقاومت بالا، تنوع طرح و نفوذ ناپذیری آب به بافت اصلی آن اشاره نمود.

در حال حاضر شاهد فروش کاسه روشویی چوبی نیز هستیم و بدین ترتیب متناسب با دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی که از اجزای چوبی استفاده نموده اند، این نوع محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. معمولاً از چوب درختان ساج برای ساخت کاسه روشویی چوبی استفاده می نمایند چون مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و آب دارند. ضمن آنکه از رنگ روغن برای ضد آب نمودن چنین کاسه های روشویی بهره گرفته می شود. جهت  خرید پنل دوش حمام و کاسه روشویی با کیفیت و ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

                                                           تلفن دفتر مرکزی:44208328                                                           

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

                                                                             موبایل :09126721926                                                                                   

                                     موبایل: 09121505053                                             

                               تلگرام: 09121505053                                         

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()