شستشوی نمای ساختمان توسط گروه کار در ارتفاع نماروز، به صورت حرفه ای اجرا می شود. در حالت کلی نماشویی را می توان با استفاده از ابزارآلات مخصوص همچون داربست، طناب، بالابر و ... انجام داد. البته ارتباط مستقیم با سطح توانایی افراد خواهد داشت. به عبارتی اگر به دنبال نظافت سطوح نمای ساختمان هستید، می توانید از خدمات مراکز ساختمانی بهره مند گردید. چنین مجموعه هایی به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی، قادر به ارائه ی خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب هستند.

نظافت نما با دریافت خدمات نماشویی

به طور کلی زیر ساخت های اساسی بایستی پیش از انجام شستشوی نمای ساختمان بر روی بام تعبیه گردد. قطعاً محل هایی برای بستن طناب تعیین می گردد که بتواند تحمل کافی اپراتور و مجری را داشته باشد. یکی از موارد مهمی که با رعایت کردن آن می توانید هزینۀ شستشوی نمای ساختمان را به حداقل برسانید، این است که بتوانید نماشویی را هر چند وقت یکبار به صورت اصولی انجام دهید. در این صورت از حجم جرم و آلودگی های افزوده بر روی سطوح مصالح نمای ساختمان کاسته می شود. بنابراین با صرف حداقل هزینه قادر به شستشوی نمای ساختمان خواهید بود.

عدم توجه به این موضوع، می تواند شرایطی را ایجاد کند که امکان پاکسازی و نظافت قسمت های مختلف سطوح نمای ساختمان فراهم نخواهد بود. با توجه به موضوعات مهم این چنینی می تواند شرایط مناسبی را برای این دسته از افراد فراهم آورد که دوباره جلوه و زیبایی نمای ساختمان را به حالت اولیه بازگردانند. بی توجهی نسبت به موضوعات مهم این چنینی می تواند در بلند مدت، خسارت بیشتری به نمای ساختمان وارد کند چون حین انجام شستشوی نمای ساختمان، اپراتور مربوطه می تواند قسمت های آسیب دیده در نمای ساختمان را تشخیص داده و با مرمت کاری، می توانند مانند مانع از اتفاقات ناگوار شوند. ضمن آنکه زیبایی ساختمان را می توان همچنان حفظ نمود. جهت دریافت خدمات تخصصی  آب بندی نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس گرفته و مشورت نمائید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()