آموزش مجازی یک سیستم آموزش مبتنی بر بستر اینترنت محسوب می گردد که موضوع این مقاله را به خود اختصاص داده است. در چنین سیستم آموزشی، یادگیری و ارتباط میان آموزگاران و دانش آموزان دور از یکدیگر صورت می پذیرد. بدین ترتیب با بهره گیری از تکنولوژی و امکانات الکترونیکی همچون پست الکترونیکی و رسانه های مرتبط به اینترنت می توانند به بهترین شکل ممکن خدمات آموزش مجازی ارائه دهند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها سال های متوالی است که توانسته اند به عنوان یکی از اولین مدارس آنلاین، تجربیات فراوانی را کسب نمایند. در طول سال ها فعالیت، دانش آموزان متعدی در مقطع متوسطه از سیستم آموزش مجازی بهره مند شده اند.

باسابقه ترین مدرسه با سیستم آموزش مجازی

متأسفانه در گوشه و کنار کشور شاهد محدودیت در آموزش هستیم که منجربه فراهم نمودن شرایطی برای ترک تحصیل شده است. بدین ترتیب متناسب با ردۀ سنی فرزندانتان می توانید با ثبت نام در مدرسه آنلاین، از سیستم آموزش مجازی بهره مند گردید. ابزار نرمالی که می توانید در عصر حاضر از آن برای افزایش سطح آگاهی خود استفاده نمائید، بستر اینترنت است که امکان ارتباط بدون محدودیت را به اقصی نقاط کشور و جهان فراهم می آورد. بنابراین سیستم آموزش مجازی، با بهره گیری از جهان و تکنولوژی اینترنت، انتقال مفاهیم آموزشی را به بهترین شکل انجام می دهد و همواره شاهد افزایش هواداران در این حوزه هستیم.

به طور کلی آموزش مجازی در  مدرسه آنلاین در ایران دارای مؤلفه های استاندارد است که توسط مدرسه آنلاین و مراکز آموزش از راه دور تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با ردۀ سنی که دانش آموختگان دارند، می توانند از مراکز مربوطه، کلیۀ خدمات آموزش از راه دور را با کیفیت عالی و قابل پیگیری دریافت نمائید. بر اساس آمارهای کشوری، روز به روز بر میزان متقاضی برای بهره گیری از سیستم آموزش مجازی افزوده می شود. بدین ترتیب مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در چنین سیستم آموزشی، موفق به فارغ التحصیلی دانش آموزان متعددی گردند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()