آموزش از راه دور یک سیستم مبتنی بر پیشرفت تکنولوژی است که بر بستر اینترنت شکل گرفته می شود. بنابراین دانش افزایی و آموزش بدون محدودیت از نظر جغرافیایی صورت می پذیرد. در همین راستا، روز به روز شاهد توسعۀ سیستم خدمات آموزش از راه دور در سطح جهانی هستیم که البته کشور عزیز ما، ایران نیز در این مسیر پیشرفته های چشمگیری نموده است. در سیستم آموزش و پرورش شاهد گسترش خدمات آموزش از راه دور و راه اندازی مدرسه آنلاین در مقاطع مختلف تحصیلی هستیم. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها چند سال متوالی است که توانسته اند فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ آموزش مجازی گسترش داده و در مقاطع تحصیلی متوسطه اقدام به برگزاری کلاس آنلاین می نمایند.

اهداف راه اندازی سیستم آموزش از راه دور

آموزش از راه دور ، تنها به صورت آموزش مکاتبه ای، رسانه های سراسری همچون تلویزیون صورت نمی پذیرد بلکه با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و گسترش بستر اینترنت، توانسته اند سطح خدمات آموزش مجازی را توسعه ببخشند. در حال حاضر مدارس متعددی در زمینۀ خدمات آموزش از راه دور فعالیت می کنند که می توانند با بهره گیری از چنین امکاناتی، خدمات آموزشی را با استفاده از نرم افزار مخصوص ارائه دهند. بنابراین نیاز نیست نگران چگونگی دریافت خدمات این چنینی بود چون بسترسازی لازم، پیش از ثبت نام انجام می پذیرد.

قطعاً شهریۀ خدمات آموزش از راه دور  مدرسه آنلاین نسبت به آموزش حضوری صرفۀ اقتصادی بیشتر خواهد داشت چون هزینه های ایاب و ذهاب کاهش پیدا می کند. از مزایای دریافت خدمات آموزش غیر حضوری می توان به عدم محدودیت زمانی اشاره نمود. بدین ترتیب دانش آموزان متناسب با برنامۀ تحصیلی که از سوی مدرسه آنلاین دریافت می کنند، می توانند در کلاس آنلاین حضور داشته باشند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینۀ خدمات آموزش غیر حضوری آغاز نموده اند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()