ویدئو پروژکتور مدل T22 plus از جمله اولین محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود که از تولیدات ایرانی محسوب می گردد. اگر به دنبال دستگاه ویدئو پروژکتور برای یک محیط آموزشی، شرکت، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سازمان و یا منزل شخصی خود هستید، می توانید به فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش پروژکتور مراجعه نمائید. توسط چنین مجموعه هایی، می توانید ویدئو پروژکتور پرتابل را با قابلیت های جدید خریداری نمائید. از طریق فروشگاه نیزار کالا می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus نمائید.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور T22 plus

اگر تمایل به خرید ویدئو پروژکتور T22 plus دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. در این صورت با بررسی مشخصات فنی این دستگاه، می توانید بهتر نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید. این دستگاه دارای پورت های HDMI، AUDIO و USB است. ضمن آنکه امکان ارتباط سیار و بدون کابل با امواج WIFI را با دستگاه های منبع دیجیتالی که تجهیز به قابلیت هستند، میسر می سازد. میزان مصرف برق ویدئو پروژکتور T22 plus، 240 ولت و یا 100 آمپر می باشد.

از اقلام همراه دستگاه که به خریدار تحویل داده می شود، می توان به آدابتور، ریموت کنترل و کابل HDMI اشاره نمود. این دستگاه در ابعاد 110*136*58 میلی متر ساخته شده است و دارای وزن تقریبی 420 گرم می باشد و امکان جا به جایی آسان دستگاه را برای افراد فراهم می آورد. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور مدل T22 plus می توان به قابلیت زوم لنز LED، تصحیح زاویه به میزان 8 الی 15 درجه و امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا اشاره نمود. با این تفاسیر، متناسب با محیط های مختلف، می توانید از مزایای این دستگاه پروژکتور برای پخش فیلم و سریال، نمایش داده های تصویری داکیومنت، بازی و ... بهره گرفت. این دستگاه پروژکتور دارای لامپ LED با طول عمر 20 هزار ساعت می باشد.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()