ویدئو پروژکتور مدل T48 یکی دیگر از دستگاه های پروژکتور به شمار می رود که می توانید با قابلیت و امکانات پیشرفته تر خریداری نمائید. فاکتور مهم و اساسی که در خصوص انتخاب دستگاه های پروژکتور وجود دارد، این است که متناسب با نوع کاربری در محیط های مختلف، بتوانید بهترین دستگاه پروژکتور را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 فروش ویدئو پروژکتور مدل T48 در دسته بندی دستگاه های ویدئو پروژکتور پرتابل صورت می پذیرد. فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور فعالیت می کنند و توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز و همچنین نیروی کار متخصص، بروزترین دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور را تولید و روانۀ بازار نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور T48 برای مراکز آموزشی

بیش از گذشته شاهد به کارگیری دستگاه ویدئو پروژکتور در سطح کشور هستیم چون یک وسیلۀ بسیار کاربردی محسوب می گردد. با خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 ، می توانید در فضای منزل، یک سینمای خانگی بوجود آورید. بدیهی است شرایط فرح بخشی را برای خود، اعضای خانواده و دوستان فراهم آورید. پیش از انتخاب ویدئو پروژکتور، بایستی مشخصات فنی دستگاه را با جزئیات بررسی نمائید. در این صورت متناسب با میزان مصرف و مساحت اتاق قادر به خرید ویدئو پروژکتور مناسب خواهید بود.

از مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T48 می توان به صفحه نمایشگر 50 الی 300 اینچی، رزولوشن نمایشگر 1920*1080، تصحیح زاویۀ تصویر 15 درجه ای، شدت روشنایی 6 هزار انسل لومنز، نسبت تصویر 1.56.1 اسپکت ریتو اشاره نمود. این دستگاه ویدئو پروژکتور شامل ابعاد 104*232*313 میلی متر و وزن 2500 گرم می باشد و دارای لنز و لامپ LED است که طول عمر 50 هزار ساعتی دارد. بنابراین افراد و سازمان هایی که در طول روز، مدت زمان زیادی قصد استفاده از دستگاه پروژکتور دارند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T48 بهره مند گردند. در صورت تمایل به  خرید ویدئو پروژکتور T48  و کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()