نقاشی نما خواستۀ برخی از افراد است که مالک ساختمان های رنگ آمیزی شده هستند. برخی از ساختمان ها با معماری نقاشی نما طراحی شده اند و بدین ترتیب در گذر زمان، ممکن است زیبایی و جلوۀ اولیۀ خود را، به دلایل مختلف از دست بدهند. در این صورت توصیه بر این داریم که اطلاعات جامع در خصوص چگونگی مرتفع نمودن این دسته از مشکلات کسب نمود. اگر به دنبال ترمیم نما و اجرای نقاشی نما هستید، می توانید از خدمات نقاشی نما تخصصی مجموعۀ نماروز بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر سال های طولانی است که خدمات ساختمانی مرتبط به نما را ارائه می دهند. بدین ترتیب در لیست خدماتی که می توانند ارائه دهند، قادر به انجام اصولی نقاشی نما و نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشند.

مزایای اجرای نقاشی نما

تنها برخی از مراکز قادر به اجرای نقاشی نما با طناب و بدون داربست هستند. بدین ترتیب راحت تر می توانند دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان خواهند داشت. از مهمترین ویژگی هایی که رنگ استاندارد ساختمان دارد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • قابلیت شستشو و لکه بری
  • فاقد قابلیت اشتعال پذیری
  • فاقد خاصیت جذب گرد و غبار
  • ماندگاری بالا در برابر شرایط محیطی
  • دوام بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید
  • داشتن خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر تنش های تغییرات دمایی

معمولاً از رنگ های آکریلیک استاندارد مخصوص ساختمان برای نقاشی نما استفاده می شود. با انتخاب رنگ مناسب می توان پوشش مناسبی را برای مصالح نمای ساختمان فراهم آورید. لازم به ذکر است که این گونه رنگ های ساختمانی بر روی سطوح فلزی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین بهره مندی از چنین خدماتی، می توان طول عمر سازه های قدیمی و همچنین نوساز را افزایش داد. جهت مشاوره رایگان و محاسبۀ قیمت نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما و نقاشی نما می توانید با کارشناسان گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()