ویدئو پروژکتور مدل T44 از جمله محصولات پرفروش و رده بالای برند نیزار کالا به شمار می رود. کاربرد ویدئو پروژکتور برای پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ است. در واقع موقعیت های مختلفی وجود دارد که امکان قرار دادن تلویزیون وجود ندارد و یا نیاز به صرف هزینه های سنگین است. لیکن در این موقعیت، افراد می توانند با خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 ، شرایط مناسبی را برای پخش تصاویر و به اشتراک گذاری داده های تصویری فراهم آورند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز معتبر و مطمئن در حوزۀ طراحی و ساخته دستگاه های پروژکتور، موفق به ساخت مدل های متنوعی از این دستگاه گردند.

مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور T44

فاکتورهای متعددی در زمینۀ انتخاب دستگاه های پروژکتور وجود دارد که افراد بایستی نسبت بدان آگاهی داشته باشند. ویدئو پروژکتور مدل T44 برند نیزار کالا دارای پرده نمایشگر با سایز 50 الی 200 اینچ است که قابلیت پشتیبانی از سیگنال دستگاه تا پرده نمایشگر در فاصلۀ 1.5 الی 4.5 متر وجود دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه پروژکتور دارای قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر به میزان 15 الی 40 درجه در حالت افقی و عمودی می باشد.

توسط ویدئو پروژکتور مدل T44 می توان تصاویر با رزولوشن بالا و اچ دی را مشاهده نمود. تجهیز به پورت خروجی S-Video، HDMI، USB، امواج WIFI و ... می باشند. بدین ترتیب شرایط مناسبی را برای امکان ارتباط بدون کابل با دیگر دستگاه های دیجیتالی فراهم نموده اند. بنابراین در موقعیت های مختلف می توانید از مزایا و امکانات این دستگاه ویدئو پروژکتور برای برگزاری همایش ها و کنفرانس ها استفاده نمود. بدین ترتیب راحت تر از گذشته می توانید از میان تنوع مدل های ویدئو پروژکتور، دستگاه کاربردی تری را خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش ویدئو پروژکتور مانند فروش ویدئو پروژکتور مدل T38 فعالیت می کنند و بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین دستگاه را خریداری نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()