لاستیک از اجزای اصلی خودرو به شمار می رود و به دلیل قابلیت فرسایشی که از آن برخوردار است، هر چند سال یکبار بایستی رانندگان نسبت به تعویض تایرهای قدیمی خودرو اقدام نمایند. ضمن آنکه عواملی همچون تصادف و استفادۀ متوالی از خودرو و به کارگیری آن در جاده های نامناسب می توانند شرایطی را برای فرسودگی و از بین رفتگی زود هنگام لاستیک های خودرو فراهم آورد. لذا در پی این اتفاق، رانندگان بایستی در پی تعویض لاستیک های قدیمی اتومبیل باشند چون سهل انگاری نسبت به چنین موضوع مهمی، می تواند صدمات جدی بر اتومبیل داشته باشد و منجر به پنجری ناگهانی لاستیک ها حین رانندگی گردد. هم اکنون امکان خرید انواع لاستیک با برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و قیمت های متفاوت مانند لاستیک کومهو فراهم می باشد. جهت بررسی و مشاهدۀ مدل های جدید لاستیک خودرو مانند لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

خرید لاستیک اورجینال

نسبت به گذشته، تنوع مدل و برندهای لاستیک خودرو افزایش یافته است. این مسئله باعث سردرگمی رانندگان در انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل می گردد. لازم به ذکر است که در راستای انتخاب و خرید لاستیک جدید برای اتومبیل، بایستی اطلاعات دقیق نسبت به سایز لاستیک فابریک خودرو داشته باشید. سپس با مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی آن منطقه و نوع جاده، می توانند مناسب ترین لاستیک را خریداری نمایند. مبتنی بر مدل خودرو که دارای مشخصات فنی خاصی می باشند، می بایست نسبت به انتخاب لاستیک جدید برای اتومبیل توجه و دقت کافی داشت.

فشار باد مجاز، بار مجاز، تاریخ تولید لاستیک، میزان چسبندگی، مقاومت حرارتی، شرکت سازنده و جنس مواد تشکیل دهنده از جمله موارد مهم و اساسی هستند که افراد هنگام خرید لاستیک خودرو بایستی در نظر بگیرند. به عبارتی شاخص چسبندگی، نشان دهندۀ قابلیت متوقف کردن خودرو را در جاده و بزرگراه های خیس مشخص می کند. جهت خرید آنلاین لاستیک مانند  خرید لاستیک کومهو  می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 67
نمایش همه
علاقه مندی ها ()