قطعات لودر کوماتسو اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند. مطمئناً کاربرد ماشین لودر را در اجرای پروژه های مهندسی سازه و راهسازی در سراسر جهان ملاحظه نموده اید. همانطور که می دانید لودر به دلیل طراحی فوق العاده خاصی که دارد، توانسته حجم بسزایی از فعالیت های انسانی را کاهش داده و به نوعی صرفه جویی زمانی و هزینه را برای صاحبان صنایع به ارمغان آورد. کاربری عمدۀ لودر در راستای خاکبرداری، حمل و جابجایی سنگ، خاک، مصالح ساختمانی، مواد معدنی و ... می باشد.

در همین راستا  فروش قطعات لودر کوماتسو بخش بزرگی از نیاز بازار به تجهیزات ماشین آلات سنگین را به خود اختصاص داده است. فروشگاه سرویس قطعه از ابتدا، با هدف تأمین لوازم یدکی ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نمود و توانست روز به روز بر تنوع قطعاتی که تأمین می نماید، بیفزاید و به عنوان یکی از فروشندگان معتبر در این حوزه همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

معرفی انواع لوازم یدکی لودر

در نتیجه دارندگان ماشین آلات راهسازی با آسودگی خاطر از اصل بودن لوازم یدکی، انواع قطعات لودر کوماتسو و دیگر برندهای معروف و شناخته شده در سطح کشور را خریداری نمایند. با توجه به گستردگی کاربرد لودر در تمامی پروژه های عمرانی، خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  از اهمیت بالایی برخوردار است چون به عنوان خودروهای وارداتی در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه می بایست در تأمین قطعات اورجینال لودر کوماتسو به مراکز معتبر مراجعه نمائید.

همانطور که از آن آگاه می باشید، لودر متشکل از قطعات کوچک و بزرگی است که در دسته بندی های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین جهت خرید قطعات لودر کوماتسو منجمله هاب، کاسه چرخ، کاسه نمد، انواع خار، کله گاوی، پمپ های هیدرولیک، یونیت، پیستون، سر سیلندر، یاتاقان ثابت و متحرک، میلنگ، اوئل پمپ، انواع فیلتر، واتر پمپ، لوازم جک باکت، جک پایه، دنده سر پلوس، رینگر و ... می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه آنها را استعلام نموده و سپس نسبت به خرید قطعات لودر کوماتسو اقدام نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()