ترازوی محک : ترازوی ایرانی

شرکت مهندسی توزین توان سنجش با نام تجاری محک یکی از تولید کنندگان برتر ترازوی دیجیتال در ایران می باشد که در سال 1375 تأسیس گردید و در سال 1377با تولید اولین ترازوی محک مدل MDS4000  کار خود را آغاز نمود.

این شرکت با اتکا به دانش مهندسان و کارشناسان توانمند ایرانی و بهره گیری از تکنولوژیهای برتر روز دنیا، ترازوهایی باکیفیت را طراحی و تولید می کند. شرکت توزین توان سنجش با نیازهای مصرف کنندگان داخلی آشنا بوده و در راستای ایجاد تولید و توسعه ملی در حال فعالیت می باشد. فروش ترازوی محک در سایت انجام می گیرد. 

پس از گذشت سالها تلاش، تحقیق، تجربه و تولید، شرکت محک انواع ترازوهای دیجیتال با ظرفیت، دقت و امکانات مختلف را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و توانسته است تا به جایگاه خاصی دست پیدا کند و در صدر فروش قرار بگیرد.

انواع ترازوی محک جهت مصارف گوناگون در سوپرمارکتها، میوه فروشیها، فروشگاه های مواد غذایی و مراکز بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه این مطلب، فروشگاه محک گستر به عنوان مرکز فروش ترازوی محک شما را با ویژگیهای این ترازوها آشنا می سازد.

انواع ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

ترازوهای فروشگاهی محک از بهترین ترازوها در بازار محسوب می شوند و به طور کلی به  دسته های علمکدار یا بدون علمک ، ترازوی پرینتر دار یا بدون پرینتر و همچنین ترازوی محک پلاس دسته بندی می گردند.

انواع ترازوی محک با قدرت توزین 35 ، 50 و همچنین 70 کیلویی تولید می شوند که مطابق با نیاز فروشگاه ها انتخاب می شوند. دقت این ترازوها از 1 تا 10 یا 20 گرم بسته به مدل، متغیر است.

در میان ترازوهای تولید شده تعدادی ترازوی آشپزخانه نیز به چشم می خورد.

خلاصه ای از ویژگیهای انواع ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

بدنه ی ترازوی محک با پلاستیک فشرده abs مقاوم سازی شده و دارای ساختار نیرومندی می باشد.

نمایشگر ترازوی محک به صورت LED و در برخی از مدلها از نوع LCD طراحی شده است و بعضی نمایشگرها با داشتن نور قرمز امکان استفاده در محیط های کم نور و تاریک را فراهم نموده اند. برخی از مدلهای ترازوی محک دارای نمایشگر دو طرفه بر روی بدنه هستند که از هر دو طرف قابل رویت می باشد.

سینی توزین این ترازوها به شکل تخت طراحی می شود و در صورت درخواست مشتری، سینی استیل لبه دار نیز در اختیارشان قرار می گیرد.

ترازو های دیجیتال محک علاوه بر دقیق بودن، بسته به مدل دارای امکانات متنوعی می باشند.

بوسیله ترازوهای پرینتردار محک، صدور فاکتور و گزارشگیری فروش به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه امکانپذیر می باشد. 

ترازوی محک پلاس امکانات بیشتری را به خود اختصاص داده است. اتصال به لیبل پرینتر، به روز رسانی از طریق فلش مموری، انتقال اطلاعات و داشتن حافظه بیشتر، از جمله ویژگی هایی است که این ترازوها را از سایر مدل ها متمایز می کند.

ترازوهای محک بسته به مدل دارای امکانات بیشتر یا کمتری می باشند که به طور کلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امکان پاسخگویی همزمان به چند مشتری، امکان محاسبه قیمت اقلام غیر وزنی در حافظه ی فروش و مشتری، صفر کننده خودکار، امکان اتصال به کامپیوتر، صندوق پول، بارکدخوان و

کارت خوان بانکی و امکان شبکه شدن

ترازوهای فروشگاهی محک با برق شهری یا باتری داخلی کار می کنند که در صورت نبود برق، با پشتیبانی باتری می توان ساعتها به کار ادامه داد.  

قیمت ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

به دلیل اینکه این ترازوی محک  تولید داخل هستند، افزایش قیمت ارز، تاثیر مستقیمی بر قیمت آنها ندارد و با نوسانات قیمت ارز شاهد تغییر چشمگیری در قیمت ترازوی محک نخواهیم بود. علاوه بر این، هزینه تمام شده قطعات این ترازوها نسبت به نمونه‌های خارجی پایین تر است.

فروش ترازوی محک در فروشگاه محک گستر

برای  خرید ترازو می توانید از طریق فروشگاه محک گستر اقدام کنید و به روش های گوناگون یعنی حضوری، اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. جهت مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروشگاه در تماس باشید.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()