تعمیر ترازو توسط فروشگاه محک گستر:

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص مرکز تعمیر ترازو با شما عزیزان صحبت کنیم.

عوامل متعددی می تواند باعث خرابی و تعمیر ترازو شود، عموماً ترازو های صنعتی حتی نوع دیجیتالی آن ها از بدنه و قطعات بسیار مقاوم ساخته می شوند اما باز هم در برابر مسائل  کوچک و به ظاهر بی اهمیت بسیار ناتوان و ضعیف هستند و به راحتی به تعمیر احتیاج پیدا میکنند.

برای نمونه باسکول های میدان تره بار و یا باسکول های صنعتی در برخی اوقات کاربران جعبه ها و یا اجسام بسیار بزرگ را با بی دقتی روی آنها می کوبند و یا به بدنه آن ها ضربات سنگینی وارد می کنند، البته این ضربات و بی‌دقتی ها مطمئناً عمدی نمی باشد اما تولید کنندگان این ترازوها برای این شرایط تدابیری اندیشیده اند و آن هم استحکام بدنه و قطعات است. اما این ترازوهای قدرتمندی به راحتی می‌توانند با گرد و غبار به تعمیر احتیاج پیدا کنند و یا با رسیدن آب و رطوبت به آنها و ماندن روی قطعات حساس این ترازوها به راحتی تعمیر ترازو را به گردن صاحبان خود خواهند انداخت. بنابراین رسیدگی و سرویس مرتب و به موقع برای این گونه ترازوها لازم و ضروری می باشد.

تعمیر ترازو در انواع مختلف:

برخی از ترازو ها به راحتی به تعمیر ترازو نیاز پیدا می کنند زیرا قطعات ضعیف تری نسبت به ترازوهای صنعتی دارند. یکی از دلایل معروف خرابی و تعمیر انواع ترازو استفاده نادرست از ترازو می باشد که همان قرار دادن اجسام سنگین تر از توان و ظرفیت ترازو می باشد، این عمل به راحتی میتواند باعث خرابی و تعمیر ترازو شود. در واقع این مسائل مذکور شایعترین دلایل تعمیر ترازو می باشند، بنابراین با رعایت کردن این مسائل به راحتی می توانید عمر ترازوی خود را بالا ببرید.

مهمترین مسئله برای  تعمیر باسکول و ترازو مراجعه به یک مرکز تعمیر معتبر، متخصص و متعهد در این زمینه می باشد که هم دارای تخصص کافی باشد و هم قطعات اصلی و اورجینال در اختیار داشته باشند. فروشگاه محک گستر بخش هایی را به تعمیر و تعویض قطعات ترازو اختصاص داده است و با استفاده از کارشناسان و پرسنل مجرب تمامی تعمیرات ترازو را انجام می دهد، بنابراین محک گستر انتخابی مطمئن در این زمینه می باشد.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()