معرفی ترازوی پند و فروش آن در فروشگاه دیجی اسکال:

در خصوص ترازوی پند می توان گفت که کمپانی پند امروز توانسته است یکی از پیشگامان عرصه تولید ترازو باشد و در واقع افتخاری برای تولیدات داخلی می باشد. ترازوی پند در تمام زمینه ها یک نوع ترازو برای ارائه به کاربران دارد، مثلاً در زمینه صنعتی، آشپزخانه ای، خانگی فروشگاهی، آزمایشگاهی و غیره میتوان از ترازوهای پند استفاده کرد.

تنها نکته حائز اهمیت در خصوص استفاده از ترازوهای پند این است که این ترازوها بسیار پیشرفته هستند و دارای منو و آپشن های خاصی می باشند، بنابراین کار با آنها قدری دشوار است اما به مرور میتوان در کار کردن با آنها حرفه ای شد و از آپشن های ترازوی پند لذت برد. بدون شک می توان این ترازو را یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین ترازوهای ایران دانست، البته این موضوع لفظی نمی‌باشد چرا که ترازوی پند آن را به اثبات رسانده است. فروش ترازوی پند از طریق سایت انجام می گیرد. 

ترازوی پند در مدل های مختلف و زمینه های متفاوت توانسته است فعالیت داشته باشد و تنوع ترازو های خود را گسترش دهد، برخی از انواع ترازوی پند عبارت است از:

ترازوی پرینتردار و بدون پرینتر

ترازوی علمک دار و بدون علمک.

بنابراین با این اوصاف به راحتی می‌توان گفت که ترازوها امروزه تنها برای توزین وزن مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه خدمات این ترازوها بسیار گسترده تر شده است و به راحتی یک ترازو می تواند کار چند کارمند را انجام دهد، خصوصاً ترازوی پند که در تمامی این زمینه‌ها پیشرو بوده است و هنوز هم خود را با فناوری و تکنولوژی روز دنیا همسو می کند. توجه داسته باشید قطار تکنولوژی به سرعت در حال پیشروی است و هرگز نباید از آن جا ماند. ترازوی پند نیز به این موضوع کاملا واقف است، بنابراین ترازو های خود را هر سال بهتر از سال قبل تولید میکند.

فروشگاه دیجی اسکال یکی از نام آورترین مراکز خرید ترازو در ایران می باشد، این فروشگاه افتخار این را دارد که با کمپانی پند به صورت مستقیم در ارتباط می باشد و تمامی ترازوهای این کمپانی را با قیمتی بسیار نازل به خریداران عرضه می کند، بنابراین قیمت ترازوی پند در فروشگاه دیجی اسکال قابل مقایسه با مراکز دیگر نیست.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()