بایستی دقت داشته باشید که لوازم یدکی لودر کوماتسو را به صورت اصل خریداری کنید. با کسب آگاهی نسبت به موضوعات مهم این چنینی شما راحت تر می توانید محصول مورد نیازتان را با قیمت مناسب توسط پارت یدک راهسازی خریداری کنید.

ماشین آلات لودر کوماتسو شامل مدل های چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر هستند که توسط کمپانی سازنده با ظرفیت بارگیری متفاوت ساخته شده اند و در اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی و غیره به کار برده می شوند. در همین راستا، طبقه بندی خاصی برای خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو تعیین می گردند.

معرفی انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل

تولید و فروش قطعات لودر کوماتسو  بر اساس مدل های مختلف صورت می پذیرد که عبارتند از: قطعات لودر کوماتسو  WA320-8، لوازم یدکی لودر کوماتسو  WA380-8، قطعات لودر کوماتسو  WA470-8، لودر کوماتسو  WA500-8، لودر کوماتسو  WA600-8 و ... .

به عنوان مثال فروش قطعات لودر کوماتسو مدل  WA500را می توانید از طریق پارت یدک راهسازی استعلام بگیرید. لودر WA500 یکی از بزرگترین و سنگین‌ترین مدل لودرهای کوماتسو است که برای کاربردهای عظیم الجثه مناسب می باشد. در صورت لزوم به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو، ضرورت به بررسی دقیق مشخصات فنی و تطابق اصالت آن ها می باشد. قطعات بدنه، سیستم هیدرولیک، موتور، سیستم ترمز، سیستم الکتریکی، سیستم خنک‌کننده و ... برخی از انواع طبقه بندی قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو به شمار می روند.

هر یک از این مدل ‌ها ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های خاص خود را دارند و برای استفاده در شرایط و کاربردهای مختلف طراحی شده‌اند. در نتیجه هنگامی که چنین ماشین آلاتی با نقص فنی روبرو می شوند، تعویض به موقع لوازم یدکی لودر کوماتسو و اطمینان یافتن نسبت به اصالت آن ها از سوی خریدار حائز اهمیت است. جهت اطلاع از بروزترین قیمت لوازم یدکی لودر کوماتسو و استعلام موجود بودن چنین قطعاتی می توانید با کادر فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()