ریموت کنترل SAGA از محصولات اصلی و پرفروش گروه تجهیزات افرا محسوب می گردد. این مجموعه بازرگانی متناسب با وضعیت بازار و نیاز صنایع مختلف نسبت به کاربرد ماشین آلات جرثقیل، استفاده از ریموت کنترل جرثقیل لازم و ضروری می باشد. فروش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA طرفداران بسیاری دارد چون از کیفیت بالا و در عین حال فناوری پیشرفته برخوردار است. متناسب با موقعیت های مختلف محیط کار و همچنین مدل جرثقیل، امکان خرید ریموت کنترل SAGA مناسب و کاربردی فراهم می باشد.

ساختار اصلی انواع ریموت کنترل SAGA

ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا معمولاً شامل چندین ساختار فنی است که به کاربران اجازه می ‌دهد تا جرثقیل ‌ها و دستگاه های جابجایی بار را از راه دور کنترل کنند. این ساختارهای فنی ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • الکترونیک و مدارهای کنترلی: این بخش شامل مدارهای الکترونیکی، میکروکنترلرها و سایر قطعات الکترونیکی هستند که برای ارسال دستورات کنترلی به جرثقیل استفاده می‌ شوند.
  • آنتن و سیگنال‌دهی: انواع ریموت کنترل SAGA ، دارای آنتن‌ هایی هستند که سیگنال‌ های کنترلی را به جرثقیل ارسال کنند.
  • باطری: باتری یا سیستم تغذیه برق از منابع نوری مختلف برای تغذیه ریموت کنترل استفاده می کنند.
  • دسته و دکمه‌ های کنترل: دستگاه کنترل جرثقیل دارای دکمه و دسته های مختلف است که به کاربر اجازه می ‌دهد تا جرثقیل را به صورت مناسب کنترل کند.
  • پوشش و محافظ: برخی از انواع ریموت کنترل‌ جرثقیل برند ساگا دارای پوشش و محافظ هستند تا در مقابل ضربات و خط و خش ‌های احتمالی محافظت شوند.

به طور کلی، ریموت کنترل های جرثقیل شامل این ساختارهای فنی هستند که به کاربران اجازه می‌ دهد تا به راحتی و ایمنی بالا جرثقیل را کنترل کنند. در نتیجه پیش از خرید، می توانید از طریق گروه تجهیزات افرا، لیست فروش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA را دریافت کنید و سپس بر اساس آن انتخاب و سفارش خود را ثبت نمائید.

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144481274

تلفن همراه: 09223825760 , 09054488872

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()