دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن یکی از دستگاه هایی است که برای تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تصفیه آب در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ، دستگاه تصفیه آب صنعتی و دستگاه تصفیه آب صنعتی نیمه صنعتی ساخته می شود. کیفیت آب مصرفی بسیار مهم بوده و آب مورد استفاده در منازل و صنایع مهم است و به همین دلیل برای تصفیه سازی آب از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. امروزه تمام صنایع از آب سبک استفاده می کنند تا تاثیر بخصوصی بر محصولات تولیدی نداشته باشد.

در صنایع مختلف از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود مانند آب آشامیدنی ، صنایع داروسازی ، صنایع فولاد ،صنایع غذایی ،پتروشیمی ،خودروسازی و... از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود.  قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی بسیار مناسب بوده و صنایع می تواند به راحتی آن را تامین کنند.

شرکت اطلس آب یکی از مراکز تخصصی در زمینه ی فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد. این مجموعه به عنوان  سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی  توانسته انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی با کیفیت بسیار عالی را به تولید برساند.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

موارد مختلف در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی موثر است. عواملی همچون برند پمپ، ظرفیت تولیدی دستگاه ، داشتن سیستم پیش تصفیه ، سایز ممبران ، اتصالات آن و... در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی تاثیرگذار می باشند. به طور کلی به دلیل اهمیت این تجهیز ، نیاز است که در زمان خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به کیفیت آن دقت بالایی داشته باشید. مطمئنا هر چه کیفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی بالاتر رود ، قیمت آن افزایش پیدا می کند بنابراین باید بودجه ای مناسب را به خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی اختصاص دهید. شرکت اطلس آب به عنوان بهترین سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی ، توانسته با ارائه ی بهترین تجهیزات تصفیه سازی آب ،  رضایت مشتریان را به دست آورد.

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

 ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()