آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان از جمله مراکزی است که قادر به برگزاری کلاس های شیرینی پزی و کیک پزی بر اساس متدهای جدید در این حوزه می باشند. پس از برگزاری آزمون های تخصصی، قادر به صدور مدرک بین المللی قنادی هستند. صدور مدرک بین المللی قنادی به افراد این امکان را می دهد که بتوانند حرفه قنادی و شیرینی پزی را به صورت تخصصی در کشورهای خارجی دنبال کنند. در نتیجه شرایط لازم برای ورود به حرفه قنادی در خارج از کشور توسط مدرک بین المللی شیرینی پزی به سهولت فراهم می گردد.

شرایط و مراحل صدور مدرک بین المللی قنادی

جهت مدرک بین المللی شیرینی پزی ، مستلزم پیمودن یک سری مراحل است که در ادامه پست بیشتر بدان خواهیم پرداخت. در حالت کلی، جهت دریافت مدرک بین المللی شیرینی پزی بایستی در کلاس های آموزشی مختلف مرتبط به انواع شیرینی پزی خشک، تر، سنتی و غیره شرکت داشته باشید. همچنین آشنایی کافی با تمام ابزارآلات و تجهیزات شیرینی پزی سنتی و یا صنعتی داشته باشید. شرکت در کلاس های کیک پزی و کار با خمیر فوندات و نحوه تزئین انواع کیک، شیرینی، دسر، کاپ کیک و ... نیز از دیگر دوره هایی است که افراد حرفه‌ای بایستی بگذرانند.

سپس نیاز به شرکت در آزمون تخصصی شیرینی پزی و اصول قنادی می باشد که کلیه موارد آزمون را بایستی هنرجویان به صورت تئوری و یا عملی انجام دهند. پس از کسب نمره قبولی، صدور مدرک بین المللی قنادی توسط سازمان و انجمن مربوطه صورت می گیرد. لازم به ذکر است که مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی قابلیت ترجمه دارد و همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمود، امکان راه‌اندازی کسب و کار در این حرفه برای افراد فراهم می باشد.

هم اکنون جهت شرکت در دوره های آموزش شیرینی پزی و کیک پزی می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس بگیرید و اطلاعات دقیق نسبت به هزینه ثبت نام و همچنین مدت زمان صدور مدرک بین المللی قنادی دریافت کنید.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 35
نمایش همه
علاقه مندی ها ()