گردآوری و تهیه گزارش طرح توجیهی دارای مزایای متعددی می باشد که باعث گردیده موضوع این مقاله به صورت انحصاری بدان اختصاص پیدا کند. لازم است که بدانید، با پرداخت حداقل مبلغ جهت خدمات طرح توجیهی تخصصی متناسب با نوع کسب و کارتان، می توانید از هدر رفتن وقت، انرژی و بودجه‌اتان جلوگیری کنید. با کسب آگاهی دقیق نسبت به آینده کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، شما راحت‌تر می توانید برای شروع فعالیت خود و پروژه تصمیم بگیرید. همچنین شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌گذار برای شما فراهم می گردد. در حال حاضر جهت مشاهده نمونه های طرح توجیهی گردآوری شده توسط گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا، می توانید به وب سایت رسمی آن ها مراجعه کنید.

نگارش طرح توجیهی و موفقیت در اجرای پروژه

لازم است که بدانید، نتایج بدست آمده از یک طرح توجیهی کسب و کار منجمله طرح توجیهی پرورش قارچ، طرح توجیهی راه اندازی گلخانه، طرح توجیهی تولید پوشاک و ... به شما کمک می کند که آیا پروژه‌ای که در دست دارید، کارآمد و موفقیت آمیز است یا نه؟! در همین راستا، مباحث اصلی یک طرح توجیهی به بررسی و تحلیل وضعیت بازار و همچنین نکات فنی کار همانند هزینه ها، ظرفیت تولید، محل احداث پروژه و ... اختصاص پیدا می کند. طرح توجیهی شیره انگور توسط این مجموعه ارائه می شود. طرح توجیهی شیره انگور به صورت کامل و جامع می باشد.

در حالت کلی، نگارش طرح توجیهی به عنوان سناریویی از یک پروژه توسط افراد اهل فن یا همان مشاوران اقتصادی، مهندسین و مدیران مالی گردآوری می شوند. درج مطالب مقدماتی، مطالعات بازار، امکان‌سنجی نهایی و بررسی هزینه ها همگی در یک گزارش طرح توجیهی دقیق و معتبر گردآوری می شوند. در این صورت، صاحب ایده می تواند بر علل مؤثر در اجرای موفقیت‌آمیز پروژه و یا عدم موفقیت آن آگاه شود. سپس با در اختیار داشتن سرمایه کافی اقدام به راه اندازی پروژه خود نماید و یا از نتایج بدست آمده از گزارشات طرح توجیهی برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاران استفاده کنند.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 20
نمایش همه
علاقه مندی ها ()