فروشگاه نیزار کالا، از تولیدکنندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در داخل ایران به شمار می روند. این مجموعه معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید و همچنین قابلیت WiFi گردند. بنابراین متناسب با نیاز، افراد مختلف می توانند از مزایای این دستگاه دیجیتالی بهره‌مند گردند.

برخی از انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار قابلیت پشتیبانی از برنامه‌ها و اپلیکیشن ‌های تلفن همراه را دارند. این ویژگی به کاربران این امکان را می ‌دهد که به راحتی محتواهای خود را از طریق تلفن همراه به پروژکتور ارسال و پخش کنند.

تولید و فروش ویدئو پروژکتور بر اساس فناوری پیشرفته

ویدئو پروژکتورهای هوشمند به دلیل داشتن قابلیت وای فای، به کاربران این امکان را می ‌دهد که بدون نیاز به دانش فنی عالی، به راحتی محتواهای خود را پخش کنند. مناسب برای استفاده در جلسات کاری، آموزش، سرگرمی خانگی و سایر موارد هستند. برخی از مهم‌ترین فناوری ‌های استفاده شده در فرایند طراحی و ساخت ویدئو پروژکتورها عبارتند از:

  • فناوری پردازش روشنایی دیجیتال DLP: این فناوری توسط شرکت تایوانی Texas Instruments توسعه داده شده است و با استفاده از چیپ ‌های  DLP، تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ‌ های زنده و واقعی نمایش می ‌دهد.
  • فناوری نمایشگر کریستال مایع LCD: در این فناوری، نور پروژکتور از یک منبع نور مرکزی عبور کرده و سپس از یک پانل LCD عبور کرده و تصاویر را روی صفحه نمایش می‌ دهد.
  • فناوری نمایشگر کریستال مایع بر روی سیلیکون LCoS : این فناوری ترکیبی از LCD و DLP است و تصاویر با کیفیت بالا و رنگ ‌های غنی تولید می‌ کند.
  • فناوری دیود نورگسیل LED: ویدئو پروژکتورهای LED از منابع نور LED استفاده می ‌کنند که عمر طولانی‌تر، مصرف کمتر انرژی و تصاویر با کیفیت بالا را فراهم می ‌کنند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، چندین سال است که تمام محصولات ویدئو پروژکتور خود را با لامپ های LED تولید و روانه بازار می کنند. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه فرمایید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()