کلاس کیک پزی و شیرینی پزی توسط برخی از آموزشگاه ها به هنرجویان خود ارائه داده می شود. بدین وسیله متناسب با نیازی که دارید، می توانید با شرکت در کلاس های تخصصی شیرینی پزی، شرایط را برای أخذ مدرک بین المللی قنادی فراهم آورید. همانطور که می دانید، افراد زیادی علاقه مند به حرفه شیرینی پزی و قنادی هستند که به همین دلیل می بایست سطح اطلاعات و دانش خود را در زمینه کسب مهارت های کیک پزی منطبق بر سبک های جدید در این حرفه ارتقاء دهند.

هدف از فعالیت آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان نیز، برگزاری انواع  کلاس کیک پزی و شیرینی پزی سنتی و مدرن با استفاده از تجهیزات صنعتی می باشد.

برگزاری انواع کلاس کیک پزی و شیرینی پزی

تنوع روش های کیک پزی و شیرینی پزی بسیار هستند و بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری سبک های مختلف شیرینی پزی می باشند. در نتیجه مشارکت در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی به فرد این امکان را می دهد که مدل های متنوع شیرینی را تهیه کنند. نیاز به ذکر است، دریافت مدرک از یک  آموزشگاه شیرینی پزی به عنوان یک شیرینی‌پز حرفه‌ای، به شما اعتبار و اعتماد بیشتری در صنعت شیرینی پزی می‌ دهد. بنابراین اگر خواستار فعالیت در این حوزه هستید، باید به منظور تهیه گواهی‌نامه قنادی در انواع کلاس کیک پزی و شیرینی پزی با تجهیزات پیشرفته صنعتی مرتبط شرکت نمائید.

برخی از انواع شیرینی و کیک هایی که می توانید در چنین کلاس هایی آموزش ببینید، عبارتند از: کیک یزدی، انواع شیرینی تر، شیرینی خشک، شیرینی های سنتی همچون باقلوا، قطاب، باسلق، مسقطی، شیرینی آرد برنج، کاپ کیک، دسر و ... . همچنین بخشی از مباحث آموزشی در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی به چگونگی تزئین انواع شیرینی و کیک اختصاص پیدا می کند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و ثبت نام در دوره های شیرینی پزی می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس بگیرید.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

021-22221208

021-22907769

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 32
نمایش همه
علاقه مندی ها ()