سرامیک بر از جمله قطعات کاربردی است که می توانید در لیست تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی مشاهده نمائید چون با استفاده از آن می توان قطعات سرامیک را در ابعاد مورد نظر، بدون لب پریدگی برش داد. این چنین متناسب با نیاز، در موقعیت های مختلف که نیاز به نصب قطعات سرامیک است، می توان با استفاده از دستگاه فرز و همچنین صفحات سرامیک بر، این قطعات را متناسب با مکان مورد نظر در ابعاد متفاوت برش داد.

جهت بررسی مدل و سایزهای متفاوت و در نهایت خرید سرامیک بر می توانید با کارشناسان فروش ابزار مجید تماس بگیرید.

ویژگی های صفحه سرامیک بر

صفحه سرامیک بر و صفحه پرسلان بر دو نوع ابزار بسیار مهم و کاربردی در صنایع مختلف هستند که برای برش و سایر عملیات فرزکاری استفاده می ‌شوند. این دو نوع صفحه ابزار دارای تفاوت‌ های مهمی هستند که به طور خلاصه می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس مواد: صفحه سرامیک بر از جنس سرامیک و صفحه پرسلان بر از جنس پرسلان تولید می ‌شود. سرامیک معمولاً حاوی اکسید آلومینیوم است و دارای خواص حرارتی و شیمیایی خاصی است که آن را برای کاربردهای خاص مناسب می ‌سازد.
  • سختی: صفحه سرامیک بر به دلیل جنس سرامیکی که از آن ساخته شده، دارای سختی بالاتری نسبت به صفحه پرسلان بر است. این باعث می شود صفحه سرامیک بر بتواند با مواد سخت‌تر و مقاوم‌تر کار کند.
  • عمر مفید: به طور کلی، صفحه سرامیک بر دارای عمر مفید بیشتری نسبت به صفحه پرسلان بر است. این به خاطر سختی و مقاومت بالای سرامیک است.
  • قابلیت تحمل حرارت: سرامیک بر به خوبی تحمل حرارت و فشار را دارد و بعضاً برای کاربردهای با دماهای بالا مناسب است. از طرف دیگر، صفحه پرسلان بر نیز قابل تحمل حرارت است اما از لحاظ مقاومت و سختی کمتر است.

با توجه به این تفاوت ‌ها، انتخاب و خرید صفحه سرامیک بر  و صفحه پرسلان بر بستگی به نوع کاربردهای مورد نظر، نوع مواد قابل برش و سایر عوامل دارد.

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

تلفن ثابت : 02166347835

تلفن همراه: 09126725681

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()