تاریخچه لاستیک دانلوپ نشان‌دهنده پیشرفت ‌های تکنولوژیکی و تأثیر این برند بر صنعت لاستیک و حمل و نقل است. بیش از یک قرن است که شاهد گسترش مراکز فروش لاستیک دانلوپ در بازار جهانی هستیم که باعث گردیده یکی از برندهایی باشد که به عنوان اسپانسر مسابقات خودرو، موتورسیکلت و ... شناخته شود. هم اکنون در داخل بازار ایران نیز بسیاری از افراد متقاضی خرید لاستیک دانلوپ اورجینال هستند چون از کیفیت بالای محصولات این برند معتبر آگاهی کامل دارند. در صورت تمایل به خرید لاستیک دانلوپ و بررسی مشخصات فنی این محصول می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

خرید بهترین لاستیک دانلوپ

لاستیک های دانلوپ مانند بسیاری از برندهای دیگر لاستیک، در انواع مختلفی از ساختارها و طراحی ‌ها تولید می شوند تا نیازهای متفاوت خودروها و شرایط جاده‌ای را پوشش دهند. در زیر به معرفی چند نوع ساختار لاستیک دانلوپ اشاره می شود:

  • لاستیک های بادی با هوای فشرده پر شده‌اند و برای جذب ضربه و افزایش راحتی در رانندگی طراحی شده‌اند. این نوع لاستیک های دانلوپ معمولاً برای خودروها و موتورسیکلت ‌ها استفاده می شوند.
  • لاستیک دانلوپ مدل بدون تیوب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازی به تیوب داخلی ندارند. معمولاً این نوع لاستیک ها وزن کمتری دارند و در صورت پنچری، احتمال کاهش فشار هوا کمتر است.
  • خرید انواع لاستیک دانلوپ مدل آفرود برای استفاده در شرایط سخت و ناهموار صورت می گیرد. این نوع لاستیک های دانلوپ دارای الگوی آج خاصی هستند که چسبندگی بهتری بر روی سطوح خاکی و سنگی فراهم می کنند.
  • فروش لاستیک دانلوپ مدل تابستانه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم صورت می گیرد و معمولاً دارای ترکیب لاستیکی نرم‌تری هستند که چسبندگی بهتری بر روی سطوح خشک و مرطوب بوجود می آورد.

هر یک از این انواع لاستیک دانلوپ با توجه به نیازهای خاص خودروسازان و مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند و این کمپانی معتبر همواره تلاش می کند تا محصولات متنوعی را ارائه دهد که پاسخگوی نیازهای مختلف باشد.

 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()