فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از مراکز فروش لاستیک های خودرو به شمار می روند که در لیست محصولات خود، شرایط مناسبی را برای خرید لاستیک اپتیما از میان برندهای معتبر خارجی و ایرانی فراهم نموده‌اند. بدین ترتیب متناسب با مدل و تیپ خودروی اپتیما می بایست در انتخاب سایز لاستیک اپتیما دقت و توجه کافی داشته باشید.

تنوع مدل های لاستیک خودرو بسیار است. در نتیجه اگر به دنبال تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود هستید، بایستی با دقت به بررسی و مقایسه انواع لاستیک رادیال و بایاس بپردازید تا در نهایت بتوانید موفق به خرید لاستیک اپتیما با سایز استاندارد و مناسب نمائید.

خرید لاستیک اپتیما از میان تایرهای زمستانه

در مناطق سردسیر، لاستیک های مخصوص زمستانی یا لاستیک های چهار فصل که برای شرایط برفی و یخ‌زده طراحی شده‌اند، بهترین گزینه هستند. لاستیک اپتیما را نیز می توانید از میان این دسته‌بندی از لاستیک های فصلی انتخاب نمائید. در زیر به برخی از ویژگی هایی که بایستی هنگام خرید لاستیک اپتیما مدل زمستانه خریداری نمائید تا مناسب برای مناطق سردسیر باشد، اشاره می شود:

  • لاستیک های زمستانی
  • آج خاص: این لاستیک ها دارای الگوی آج عمیق و خاصی هستند که به بهبود چسبندگی و کنترل در برف و یخ کمک می کند.
  • ترکیب لاستیک: مواد به کار رفته در ساخت لاستیک های زمستانی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در دماهای پایین نرم‌تر باقی بمانند و از سایش کمتری برخوردار باشند.
  • چسبندگی بهتر: با خرید این نوع تایر به عنوان لاستیک اپتیما بهتر می توانید کنترل فرمان اتومبیل را انجام دهید چون لاستیک های زمستانه معمولاً دارای شیارها و میخ ‌هایی هستند که به افزایش چسبندگی در شرایط برفی و یخ‌زده کمک می کنند.
  • لاستیک های چهار فصل
  • عملکرد چندگانه: این لاستیک ها برای استفاده در تمام فصول سال طراحی شده‌اند و می توانند در شرایط مختلف جاده‌ای عملکرد مناسبی داشته باشند.

جهت خرید لاستیک اپتیما می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()