لاستیک سراتو را می توان در مدل های متفاوت خریداری کرد چون ارتباط مستقیم با شرایط آب و هوایی و همچنین سبک رانندگی و کیفیت جاده دارد. نکات فراوانی در خصوص فروش لاستیک و انتخاب آن وجود دارد، که کسب آگاهی نسبت به آن ها می تواند بر روی آن تأثیر بگذارد. اگر به دنبال خرید لاستیک سراتو هستید، پس از بررسی کلیه محصولات موجود، به سهولت قادر به انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلتان خواهید بود.

فروشگاه چرخ و یدک جزء یکی از مراکز فروش لاستیک خودرو محسوب می گردند که امکان خرید لاستیک سراتو  را از میان برندهای معتبر منجمله لاستیک کومهو، هانکوک، نکسن، دانلوپ، پیرلی و ... را برای مشتریان فراهم می نمایند.

ویژگی های بهترین لاستیک سراتو

سایز لاستیک سراتو مبتنی بر سایز رینگ اتومبیل مشخص می گردد. از آن جایی که شاهد تولید و مونتاژ خودروی سراتو در مدل های متفاوت هستیم، بنابراین راننده هنگام تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل، اطلاعات جامع باید نسبت به چنین مسائلی داشته باشند. مشاهده دفترچه راهنما و دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش ما، به شما کمک می کند که در نهایت بهترین خرید لاستیک سراتو را بر اساس یک سری فاکتورهای مشخص انجام دهید:

  • روش رانندگی و کیفیت جاده: از آن جایی که ممکن است برخی از افراد اتومبیل خود را برای مسابقه انتخاب کنند، در نتیجه هنگام خرید لاستیک سراتو باید قابلیت تحمل سرعت و همچنین وضعیت جاده از نظر آسفالت بودن و یا خاکی در نظر گرفته شوند.
  • شرایط محیطی: متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف تابستان و زمستان می بایست در زمان تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل، وضعیت جوی منطقه مورد بررسی قرار گرفته شود.
  • قیمت: قیمت لاستیک سراتو بر اساس مدل، فناوری، سایز و برند تعیین می گردد. این چنین متناسب با نیاز اتومبیل می توانید بهترین لاستیک سراتو را خریداری نمائید.

جهت اطلاع از قیمت لاستیک سراتو و مقایسه مدل های موجود، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. در نهایت به صورت آنلاین سفارش دهید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()