غلطک یکی دیگر از ماشین‌آلات سنگینی است که توسط کمپانی هپکو در مدل های متفاوت منجمله غلطک پاچه بزی، غلطک شبکه ای، غلطک فولادی صاف، غلطک پنوماتیک، غلطک کفشک دار و ... تولید می شوند. در همین راستا، فروش لوازم یدکی غلطک هپکو اختصاص به کلیه قطعات چنین ماشین آلات رایج در صنایع مختلف دارد. فروشگاه سرویس قطعه متناسب با سیاست مدیریتی که از آن برخوردار هستند، در لیست محصولات خود، امکان خرید لوازم یدکی غلطک هپکو را برای مشتریان خود فراهم نموده‌اند.

خرید لوازم یدکی غلطک هپکو در دسته بندی متفاوت

در نتیجه مالکین چنین ماشین‌آلاتی متناسب با نیاز و مشکل فنی که برای غلطک آن ها رخ می دهد، اقدام به خرید قطعات غلطک هپکو بر اساس مدل های مذکور می نمایند که شامل قطعات ریز و درشتی می شوند که نقش مهم در عملکرد ماشین های غلطک دارند. برخی از انواع دسته بندی لوازم یدکی غلطک هپکو عبارتند از:

  • فیلترها (Filters): فیلترهای هوا، روغن و سوخت که برای حفظ کارایی موتور و سیستم های دیگر ضروری هستند.
  • سیستم اگزوز (Exhaust System): شامل لوله ‌های اگزوز و قطعات مرتبط با کاهش آلایندگی.
  • قطعات بدنه و شاسی (Body and Chassis Parts): شامل قطعاتی مانند کاپوت، درب ‌ها، شاسی و اجزاء ساختاری دیگر.
  • لوازم یدکی دیگر : شامل پیچ و مهره ‌ها، واشرها، و سایر قطعات کوچک و بزرگ که ممکن است در طول زمان نیاز به سرویس و یا تعویض داشته باشند.

این قطعات غلطک هپکو به طور کلی برای حفظ عملکرد مناسب ماشین ضروری هستند و در صورت نیاز به تعویض، باید هنگام خرید لوازم یدکی غلطک هپکو از اصل بودن و داشتن کیفیت بالای آن اطمینان حاصل نمود تا عمر مفید ماشین افزایش پیدا کند. برای استعلام لیست قیمت خرید قطعات غلطک هپکو بهتر است با کادر فروش سرویس قطعه در ارتباط باشید تا از قیمت بروز قطعات اطمینان حاصل نمائید چون ممکن است به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت متغیر داشته باشند.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()