برای خرید لاستیک سورنتو و تعویض تایرهای قدیمی باید یک سری موارد مهم را مد نظر قرار دهید. در این صورت، با اطمینان خاطر متناسب با مدل اتومبیل می بایست در انتخاب لاستیک سورنتو توجه نمائید. لاستیک های خودرو در گذر زمان دچار فرسایش می شوند، علاوه بر آنکه طول عمر مفید لاستیک ها نیز محدود می باشد. در نتیجه مبتنی بر نیاز اتومبیل و بررسی وضعیت لاستیک ها، می بایست در انتخاب و خرید لاستیک سورنتو توجه نمود. با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، پس از دریافت مشاوره تخصصی، متناسب با بودجه‌ای که برای خرید لاستیک در نظر گرفته‌اید، بهترین گزینه ها به شما پیشنهاد داده می شود.

بهترین لاستیک سورنتو برای منطقه سردسیر

هم اکنون مبتنی بر نیاز و مشخصات فنی تایرهای فابریک، می توانید از میان برند و مدل های متفاوت موجود در بازار اقدام به خرید لاستیک سورنتو نمائید. برخی از انواع مدل لاستیک که می توانید جایگزین لاستیک سورنتو نمائید، عبارتند از:

  • لاستیک تمام فصل: طراحی ساختار این نوع لاستیک به نحوی است که قابلیت تحمل شرایط آب و هوایی نسبتاً گرم و سرد را دارد و به همین علت گزینه مناسبی برای خودروهایی است که در مناطق معتدل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه امکان خرید لاستیک سورنتو از میان تایرهای چهارفصل وجود دارد.
  • لاستیک زمستانه: عمدتاً طراحی الگوریتم ظاهری لاستیک های زمستانه، به نحوی است که قابلیت تحمل شرایط آب و هوایی سردسیر برای رانندگی در جاده های خیس و لغزنده را داشته باشند و تأثیر منفی بر روی کاهش سرعت ترمزگیری اتومبیل مشاهده نشود.
  • لاستیک تابستانه: با افزایش دما در فصول گرم سال، طراحی این دسته از لاستیک ها، به نحوی است که توانایی تحمل گرمای زیاد دارند. در نتیجه هنگام رانندگی در جاده های سوزان و گرم تابستان، لاستیک سورنتو انتخاب شده دارای مقاومت بالا در چنین شرایطی می باشد.

جهت بررسی بیشتر نسبت به چگونگی انتخاب و خرید لاستیک سورنتو و هر اتومبیل دیگری می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید و به مقایسه مشخصات فنی و قیمت محصولات موجود بپردازید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()