فروش لاستیک نکسن نیز در مدل و ساختار متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه مبتنی بر سایز رینگ خودرو، مدل اتومبیل و مشخصات فنی تایرهای فابریک اقدام به خرید لاستیک نکسن با فناوری متفاوت گردید. کمپانی نکسن در گذر زمان از تکنولوژی متفاوت در فرآیند تولید و ساخت لاستیک های نکسن استفاده نموده‌اند تا بدین وسیله بتوانند فرمان‌پذیری خودرو را در موقعیت های متفاوت رانندگی، بهبود ببخشند.

فروشگاه چرخ و یدک به دلیل نوع فعالیتی که در زمینه واردات و فروش لاستیک های خارجی می نمایند، بهتر می توانند شما را در انتخاب و خرید لاستیک نکسن راهنمایی کنند.

عوامل تأثیرگذار در انتخاب لاستیک نکسن

با توجه به اینکه لاستیک ارتباط میان خودرو و جاده را فراهم می آورد، بیشتر در معرض سایش قرار می گیرد. در نتیجه راننده هر چند وقت یکبار بایستی به بررسی قسمت های مختلف لاستیک خودرو بپردازد و سپس نسبت به تعویض به موقعیت لاستیک اقدام نماید. هنگام  خرید لاستیک نکسن، باید به موارد زیر توجه نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی و میزان چسبندگی تایرها بر روی زمین خواهد داشت:

  • شیوه رانندگی: همانطور که می دانید، ممکن است افراد تمایل به رانندگی برای مسابقات و یا تردد در سطح شهر و یا طبیعت‌گردی در جنگل و یا بیابان داشته باشند. در نتیجه انتخاب لاستیک نکسن می تواند از میان مدل های رادیال و یا بایاس (آفرود) صورت گیرد.
  • مدل خودرو: با توجه به تنوع محصولات شرکت های خودروسازی، می بایست در انتخاب مدل و سایز لاستیک نکسن دقت نمود چون تأثیر مستقیم بر روی سطح چسبندگی لاستیک در جاده خواهد داشت.
  • شرایط جوی: موقعیت آب و هوایی و وضعیت جاده های خیس و لغزنده برفی، موجب می گردد تا عملکرد لاستیک خودرو تحت تأثیر قرار گیرد و سرعت ترمزگیری اتومبیل کاهش یابد. در همین راستا، شاهد فروش لاستیک نکسن در مدل های تابستانه، تمام فصل و زمستانه هستیم.

در نتیجه مبتنی بر وضعیت رانندگی و تیپ خودرو، می توان بهترین لاستیک نکسن را از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک همراه با گارانتی معتبر خریداری کرد.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()